دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه ورزش سه

هوش مصنوعی می تواند تاکتیک های ضربات کرنر را ارتقاء دهد؛ مسئله‌ای که مربیان بایستی به آن توجه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ اندروید 15 قرار نیست قابلیت های انقلابی و تغییرات بنیادی چندانی داشته باشد. با این وجود برخی بهبودهای این سیستم عامل می‌توانند تجربه کار با آن را به‌طور چشمگیری ارتقا دهند. بسیاری از ما ماه‌هایی طولانی در هر سال را در انتظار رونمایی از نسخه جدید سیستم...

خبرگزاری تسنیم

دولت آمریکا از گوگل خواسته است اطلاعات کاربرانی را که بیننده‌ی برخی از ویدیوهای یوتیوب بوده‌اند، فاش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) امروز - یکشنبه - ادعا کرد یک نفتکش با پرچم چین هدف شلیک پنج موشک از سوی یمن در دریای سرخ قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه جنگی حزب الله لبنان بامداد یکشنبه از شلیک بیش از 60 موشک به پایگاه‌های نظامی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در جولان اشغالی و اصابت دقیق آن خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رمز ارزهای بسیاری در دنیا وجود دارند که هرکدام ارزش خاص خود را داشته وقیمت گذاری می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته در جهان برای هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی و واقعیت افزوده سالی پربار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. ارتقای هر ساله گوشی به جدیدترین و بهترین مدل هوشمند عالی به نظر می‌رسد،...

خبرگزاری تسنیم

سوال کلیشه‌ای است اما پاسخ‌ها خیر؛ "نوروز به کدام مناطق سفر کنیم؟" ایران پُر از جاذبه‌های گردشگری بکر است که مستندسازان ایران آنها را معرفی کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

گزارشات نشان می دهد که گوگل در فرانسه جریمه بسیار سنگینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند. طبق شکایت مذکور سازنده آیفون بازار موبایل را در انحصار خود دارد، به رقبای کوچک تر آسیب می‌رساند و قیمت ها را بالا می‌برد.

وب‌گاه عصر ایران

این سیستم هوش مصنوعی که روی میلیون‌ها کلیپ صوتی از صدای انسان آموزش داده شده است، ممکن است روزی توسط پزشکان برای تشخیص بیماری‌هایی از جمله کووید -19 و سل و ارزیابی عملکرد ریه‌های فرد مورد استفاده قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد. پیش نمایش اندروید 15 ارائه شد دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد.