جمعه 21 اردیبهشت 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیوی کیت میدلتون، عروس پادشاه انگلیس درباره ابتلایش به سرطان ظاهرا باعث خواهد شد زندگی بسیاری از آمریکایی‌ها نجات پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با افزایش سرعت اینترنت و شروع پیشرفت نسل پنجم 5G، حجم بیشتری از اینترنت کاربران صرف شبکه‌های اجتماعی، کار و آموزش آنلاین می‌شود، درنتیجه کم کردن هزینه‌های اینترنت و مدیریت مصرف آن هم بسیار ضروری‌تر از قبل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با افزایش سرعت اینترنت و شروع پیشرفت نسل پنجم 5G، حجم بیشتری از اینترنت کاربران صرف شبکه‌های اجتماعی، کار و آموزش آنلاین می‌شود، درنتیجه کم کردن هزینه‌های اینترنت و مدیریت مصرف آن هم بسیار ضروری‌تر از قبل است.

وب‌گاه گسترش

اپل اعلام می‌کند که مدل 128 گیگابایتی آیفون 15، فضای ذخیره‌سازی بسیار بالایی را برای تصاویر فراهم می‌کند. اما این شعار تا چه اندازه با واقعیت هماهنگ است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوش مصنوعی تصور اینکه مهم‌ترین شهرهای جهان در آینده چگونه می‌توانند باشند را برای ما آسان‌تر کرده است. هوش مصنوعی شهرهای آینده را به تصویر کشید هوش مصنوعی تصور اینکه مهم‌ترین شهرهای جهان در آینده چگونه می‌توانند باشند را برای ما آسان‌تر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیزده بدر فرا رسید و همزمان با آن رسم دروغ 13 یا دروغ آوریل باز هم سوژه نشریات ایران و جهان خواهد شد. عرشه آنلاین: سیزده بدر فرا رسید و همزمان با آن رسم دروغ 13 یا دروغ آوریل باز هم سوژه نشریات ایران و جهان خواهد شد. به گزارش عرشه‌آنلاین امروزه اخبار جعلی، اطلاعات غلط و مخدوش، شایعات بی اساس با سرعت فراوان در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک و اینستاگرام و تلگرام و... پخش می...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثانیه کبیسه منفی می‌تواند دردسری بزرگ برای دنیای کامپیوتری ما باشد، زیرا سیستم‌های کامپیوتری برای حذف یک ثانیه از ساعت طراحی نشده‌اند تغییر سرعت چرخش زمین می‌تواند احساس ما از زمان، ساعت‌ها و دنیای کامپیوتری ما را تهدید کند؛ البته فقط برای یک ثانیه. حالا برای اولین‌بار در این دنیای کامپیوتری، احتمالاً باید در سال 2029 یک ثانیه از ساعت‌های جهان کم کنیم، چون زمین سریع‌تر از قبل می‌چرخد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش بینی می شود با بکارگیری هوش مصنوعی مولد در محصولات جدید، فروش جهانی تلفن هوشمند، سه درصد افزایش پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گوگل در چندین کشور لوگوی خود را به افتخار عباس عطار، عکاس نامدار ایرانی _ فرانسوی تغییر داد.

وب‌گاه فرارو

گوگل در چندین کشور لوگوی خود را به افتخار عکاس نامدار ایرانی تغییر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دریای چین جنوبی و تنگه تایوان خطرناک هستند اما خوشبختانه در صلح به سر می برند. خبرهای خوبی از سانفرانسیسکو از دیدار نوامبر بین شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و بایدن به گوش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی از افراد اما تصور می کنند تعطیلات نوروز فقط باید به مسافرت رفت و اگر سفری در کار نباشد، بلد نیستند از اوقات تعطیلات خود به درستی استفاده کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تعطیلات نوروز برای خیلی از افراد، فرصت مناسبی برای استراحت، فکر کردن به خود و گرفتن تصمیم‌های جدید، انجام کارهای عقب‌افتاده، دید و بازدید با دوستان و اقوام و انجام کارهایی است که می‌تواند ما را به آرامش برساند و برای...

وب‌گاه فرارو

گم کردن یا دزدیده شدن گوشی، تبلت یا لپ تاپ همیشه پر استرس و ناراحت کننده است، اما خوشبختانه ابزار‌ها و روش‌هایی وجود دارد تا صاحبان آن‌ها بتوانند دستگاه الکترونیکی خود را ردیابی و در نهایت پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

وب‌گاه فرارو

ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، پس از خروج برزیل از جام جهانی 2022، در مورد مشکلات سلامت روان خود صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. به گزارش جی اس ام آرنا، با نصب سیستم عامل اندروید 15، نصب اپلیکیشن‌های قدیمی بر روی گوشی شما غیرممکن خواهد شد.