جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در استان‌های سمنان، تهران، البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان،‌همدان، مرکزی، قم، اصفهان، و استان‌های یزد، شمال فارس، کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد...

وب‌گاه فرارو

ساختمان «پرچم»، 70 سال کنج خیابان فخرالدوله ایستاده بود و به نمادی در حریم میدان بهارستان تبدیل شده بود با آن پرچم‌های رنگارنگی که مثل سرو‌های افراشته بر سقفش خودنمایی می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل یک باشگاه که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را در پرسپولیس دارد به این مربی پیشنهاد مالی وسوسه‌انگیزی برای همکاری داده است.

وب‌گاه ورزش سه

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که شرکت توسعه و تجهیز هر چه سریع‌تر سیستم کمک داور ویدئویی را وارد فوتبال ایران کند.

خبرگزاری تسنیم

روسای ستادهای انتخاباتی استانی قاضی‌زاده هاشمی مشخص شدند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی از هشدار نارنجی هواشناسی برای 11 استان کشور خبر داد و گفت: در پی این بارش‌ها سیلابی شدن مسیل‌ها و آسیب زدن به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه ورزش سه

امام جمعه بابل به حمایت از تیم سقوط کرده دریا پرداخت و از فساد در داوری و تبانی در بازی‌ها انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

در ماموریت ویژه پلیس فتا بعد از تحقیقات مشخص شد که افرادی با همین ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. کلاهبرداران از حدود 40 نفر مبلغی فراتر از 10 میلیاردتومان کلاهبرداری کرده‌اند، اما دستگیر شده‌اند و پول‌ها هم برگردانده شده و هر کسی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است می‌تواند اعلام شکایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دادستان‌ها در خط مقدم جبهه عدالت و امنیت قرار دارند، تاکید کرد: باید در زمینه سگ‌های ولگرد ورود جدی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رؤسای ستادهای استانی شورای وحدت مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی دیگر از پدیده ها و آینده های والیبال ایران به تیم شهداب یزد پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال هم هنوز تابستان از راه نرسیده، آمار غرق شده ها در استخرهای کشاورزی استان یزد رو به افزایش است و طی چهار روز، سه غرق شدگی گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

عاطفه خسروی - مدیر مسئول