جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

بهترین دریافت کننده والیبال قهرمانی جوانان جهان 2023 در 21 سالگی راهی لیگ لهستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امروز خبر داد و گفت: در پی این بارش‌ها سیلابی شدن مسیل‌ها و آسیب زدن به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از برنامه بازسازی واگن‌های مسافری آلمان شرقی و غربی در یک بازه زمانی 4 ساله خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 45 سفر استانی شهید رئیسی دستاوردهای متعددی به همراه داشت و بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده دوباره بازگشایی شدند. این سفرها در مستند "آن سوی سفر" روایت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش بینی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق، استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور، استانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی شمال استانهای فارس و، کرمان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقتی در برخی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش های شدید محلی، صاعقه، سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال بارش تگرگ، لغزندگی جاده‌ها و خسارت به کشاورزان 11 استان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

معاون وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای را در محل استان میزبان جام باشگاه‌های آسیا برگزار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شنبه و یکشنبه (26 و 27 خرداد) در برخی مناطق شمال غرب دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

در روز‌های گذشته به صورت پراکنده تلاش شده اسم عادل فردوسی‌پور نیز به میان بیاید؛ مثلا با استناد به مصاحبه‌ای از سوشا مکانی یا توییتی منتسب به عبدالرضا داوری، در تلاش بوده‌اند تا اسم مجری سابق برنامه 90 را هم با مباحث جاری فساد در فوتبال گره بزنند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو نمایشگاه آبادیران با برترین های دو بخش غرفه های برتر و راویان پیشرفت به کار خود پایان داد. در بخش غرفه های برتر، برگزیدگان به این شرح است: رتبه اول شرکت پیشران ماشین تبریز با طرح خانه های بتنی رتبه دوم گروه صنعتی هدایت با طرح خشک کن های انجمادی و حرارتی رتبه سوم شرکت فناوری شریف با طرح دستگاه تولید آب شیرین رتبه چهارم شرکت پرواز یاران سیرنگ با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان