جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از امروز 23 خرداد تا جمعه 25 خرداد، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، وقوع گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ، در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوسمار خاردم به عنوان یکی از گونه‌های جانوری ارزشمند استان یزد پس از چندین سال دوباره در پارک ملی سیاهکوه شهرستان اردکان مشاهده شده است. یکی از خزندگان شاخص شهرستان اردکان، سوسمار خاردم یا ارده دم است که در گذشته نه چندان دور در اکثر مناطق بیابانی استان یزد زیست می کرد اما در این سال ها به علت گرم شدن هوا و خکشسالی های شدید این خزنده زیبا دیگر بر روی تپه ماهورها و دشت های منطقه در حال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی که 29 سال بر صندلی مدیریت این دانشگاه تکیه زده بود، 19 سال پیش نشان لیاقت و مدیریت دریافت کرده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی که 29 سال بر صندلی مدیریت این دانشگاه تکیه زده بود، 19 سال پیش نشان لیاقت و مدیریت دریافت کرده بود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اولویت‌های کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس دوازدهم ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

بهنوش طباطبایی همراه با سید رضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی ترکیب هیات داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه «زندگی» را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوزز: مدیر عامل توانیر با بیان اینکه برای کاهش ناترازی موافقت شده که از صندوق توسعه ملی اعتبار در نظر گرفته شود، افزود: 7.5 میلیارد تومان برای نیروگاه‌های حرارتی و 5 میلیارد تومان برای نیروگاه‌های تجدیدپذیر تسهیلات در نظر گرفته سده که احداث آنها سرعت بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه با هدف کاربردی‌تر کردن رودوزی‌های سنتی، نمایش رودوزی‌های قدیمی و آشنایی بیشتر افراد جامعه با این هنر برگزارشد. مژده مصحفی توانا برگزار کننده نمایشگاه سوکا در این باره اظهار داشت: 386 نفر از سراسر کشو آثار خود را برای شرکت در این نمایشگاه ارسال کردند و با داوری سیمانوری، سمانه شتردار، مریم قاسم پور داوری 120 اثر از 80 هنرمند از استان‌های...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال این باشگاه در استان یزد پذیرای رقبای خود در لیگ برتر فوتبال باشد.

وب‌گاه فرارو

هم‌اکنون میانگین فرونشست زمین در 14 استان کشور براساس آخرین آمار‌ها بیش از 10 سانتی‌متر در سال است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان،...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید و نیز خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.