جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

تازه‌ترین خبر که سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کرده، این است که 50 درصد شرکت‌های به ثبت رسیده در ایران متعلق به اتباع کشور افغانستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا میرکریمی مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی قرار است آثار راه یافته به این جشنواره در مورد قضاوت قرار دهند. نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه زندگی قرار است به میزبانی شهر جهانی یزد از 25 خرداد ماه به مدت سه روز برگزار شود. این جشنواره شامل دو بخش مستند و داستانی است که در بخش داستانی 26 اثر و در بخش مستند 16 فیلم با هم به رقابت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اهداکنندگان برتر خون در کشور به خبرآنلاین می‌گوید: «من اهدای خون را وظیفه‌ای برای خودم می‌دانم و از اواخر دهه پنجاه تا به امروز، هر سه ماه یک بار و در مجموع 181 مرتبه به مراکز انتقال خون مراجعه و خونم را اهدا کرده‌ام. تیر ماه امسال نیز برای بار صد و هشتاد و دوم این کار را خواهم کرد و تا زمانی که این امکان برایم مهیا باشد، دریغ نخواهم کرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

خطر حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستانی در ایران اکنون بقدری افزایش یافته که به یکی از موضوعات پرجاذبه تبلیغات انتخاباتی برای بعضی از داوطلبان ریاست جمهوری تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطر حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستانی در ایران اکنون بقدری افزایش یافته که به یکی از موضوعات پرجاذبه تبلیغات انتخاباتی برای بعضی از داوطلبان ریاست جمهوری تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها و داده‌های مربوط به نقش همه متهم‌های بروز پدیده فرونشست زمین در کشور، با ارائه آدرس درست از عوامل این رویداد، بانی اول فرونشست‌ها را معرفی می‌کند. نتایج مطالعات انجام‌شده از سوی سه گروه از متخصصان و استادان زمین‌شناسی، پژوهشگران عمران و کارشناسان مخاطرات زمین نشان می‌دهد «حکمرانی غلط در حوزه منابع آبی» بانی اصلی بروز فرونشست زمین در کشور است. این گروه از متخصصان علوم زمین معتقدند...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد بازی‌ها فقط در ورزشگاه‌هایی که مشکل نداشته باشند، برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با وجود کسب 73 امتیاز از صعود به لیگ برتر بازماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشکیان به‌عنوان یکی از شش نامزد ریاست‌جمهوری، مورد حمایت و پشتیبانی جبهه اصلاحات واقع شده و از او به عنوان نماینده این طیف یاد می‌شود اما به نظر می‌رسد او حمایت همه اصلاح طلبان را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به صورت کارنامه در پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال چادرملوی یزد، دومین تیمی بود که راهی لیگ برتر شد.