جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

از مخاطرات این شرایط جوی می‌توان به جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ به‌ویژه در جاد‌های کوهستانی و گردنه‌ها، رخداد تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی گفت: در 15 استان کشور از جمله تهران شاهد وزش باد و وقوع تندباد‌های لحظه‌ای تا ابتدای هفته آینده خواهیم بود که هشدار هواشناسی برای آن صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی پزشکیان، اسامی رؤسای ستادهای استانی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصویر از خسارت طوفان شدید در تهران در خیابان دولت منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ از ساعتی قبل طوفان سهمگین از سمت استان البرز در حال حرکت به سوی تهران است و در حال حاضر در اتوبان تهران کرج به شدت طوفانی شده است. همچنین اولین تصویر خسارت طوفان شدید در تهران، خیابان دولت دیده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای مناطق کشور وزش باد شدید و بارش باران را پیش بینی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

گرمسار که از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می‌شود. تنوع و گوناگونی جاذبه‌های طبیعت‌گردی و جا‌های دیدنی گرمسار بسیار جالب‌توجه است. از تپه‌های مریخی گرفته تا تونل نمکی که این روز‌ها به‌خصوص در فصل سرما گردشگران بسیاری را برای بازدید به این منطقه می‌کشاند.

وب‌گاه ورزش سه

انتقال احمد نوراللهی و مهدی طارمی به پرسپولیس شاید مهمترین اتفاق پیش از لیگ چهاردهم برای این تیم بود.

وب‌گاه ورزش سه

نشست هماهنگی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دیروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.