جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از 2 میلیون و 630 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال اجراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است. کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو و گزنک سنگین و در محور‌های فیروزکوه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی کشور امروز جمعه (25 خرداد) در ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات، رشد ابر رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد. شدت بارش‌ها امروز در استان‌های زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور طی امروز و اوایل هفته آتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک در نقاط مستعد در برخی استان‌های کشور طی امروز و اوایل هفته آتی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

طی روزهای آینده، شاهد تداوم باد و بارندگی در نوار شمالی، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهیم بود. انتظار می‌رود رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید محلی و احتمال وقوع طوفان در 19 استان، به مردم توصیه کرد بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروزدر شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز 25 خرداد بارش باران در 13 استان از جمله نواحی غربی کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آمارهای مرکز رصد جمعیت کشور، در سال 1402 تعداد 19 هزار و443 مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمار مرکز رصد جمعیت کشور، استان تهران سال گذشته رکورددار دوقلوزایی در کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تیرآهن امروز، پنج‌شنبه، 24 خرداد 1403، روند ثابت را در پیش دارد. طوری که فقط یک محصول افت قیمت را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

در جلسه صد و بیست و یکمین نشست شورای اجرایی UN Tourism که با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد، اعضا به دستور دبیرکل UN Tourism به احترام شهادت رییس‌جمهور فقید کشورمان برای دقایقی سکوت کردند. همچنین، تصاویری از سخنان گهربار جناب آقای رییسی درباره اهمیت صنعت گردشگری به نمایش درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای ستادهای استانی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.