شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 6 و نیم میلیون نفری نرخ فقر در دولت سیزدهم خبر داد و ایجاد سالانه بیش از یک میلیون فرصت شغلی را از افتخارات دولت آیت الله شهید رئیسی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در تصاویر زیر، مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده فعلی یزد و عباس مقتدایی نماینده فعلی اصفهان در وزارت کشور را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده یزد از تائید نهایی طرح شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کاری تمامی ادارات از 16 خرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری از ساعت 6 صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شد. ساعت کاری تمامی ادارات از 16 خرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری از ساعت 6 صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شد. ایرنا نوشت محمد حسین پارساییان افزود: همچنین روزهای پنج‌شنبه نیز ساعت کاری ادارات و ارگانها از ساعت 6 صبح تا 12:30 خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم. احد وظیفه اظهار داشت: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبود‌های گذشته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید. مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است. پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. لاستیک دولتی را چگونه بخریم؟ شرایط و سایت ثبت نام لاستیک دولتی اعلام شد ثبت نام لاستیک دولتی رویه‌ای مقرون به...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت را بخوانید. سود سهام عدالت، قرار بود در دو مرحله به حساب افراد واریز شود؛ اما متاسفانه بدقولی برخی شرکت ها باعث شد واریز این سود در سه مرحله انجام گیرد. انتهای آذر ماه سال گذشته، مرحله اول عملکرد مربوط به سال مالی 1401 به حساب سهامداران واریز شد. تاریخ مرحله دوم واریز این سود نیز 24 اسفند ماه بود.

وب‌گاه عصر ایران

ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. مفهوم ترسالی و خشکسالی گسترده است، این که از چه زاویه‌ای آن‌را در نظر بگیرید فرق می‌کند. آب ماده‌ای یک پارچه‌ای از مجموعه برف و یخی که در کوهستان ذخیره شده، آب رودخانه، آب پشت سد و آب‌های زیر زمینی است. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبودهای گذشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

میانگین بارش کشور طی فصل جاری منتهی به 8 خرداد، 94.9 میلیمتر و میانگین بارش بلندمدت 57.7 میلیمتر بود بنابراین 64.5 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از موبایل‌قاپی در خیابان سامان شیخ بهایی تهران که توسط یک کابر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی جامع الاطراف خواند و با اشاره به خدمات وی به کشورمان، گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور می‌گوید: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبودهای گذشته را جبران کند.»

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال خیبر در روزی که دو مدعی حضور در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند، فرصت بیشتر کردن اختلاف خود را دارد.