شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار پرونده جدید مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی شناسایی شده، همچنین کشف 10 ابرپرونده فرار مالیاتی نیز از تحولات مهم اخیر بوده است.

وب‌گاه گسترش

از نیمه اسفند سال گذشته، آسمان ایران سخاوتمندانه تا همین چند روز پیش نزولات جوی را روانه زمین کرد. به‌عبارت‌دیگر، میزان بارش‌ها در 2 ماه اخیر اصلا شبیه 5 ماه نخست سال آبی امسال نبود، گرچه تا حدی به نقطه نرمال بارش نزدیک شد. به‌همین دلیل تا حدی از نگرانی‌های کم‌آبی شدید در فصل تابستان کاست. این بارندگی‌ها منجر به وقوع سیلاب‌های شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و چند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 408 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اولین اجلاسیه مجلس دوازدهم قالیباف با کمک مستقلین به کرسی ریاست تکیه زد اما بنا به روایت ها «رأی آتش به اختیار» در انتخابات هیات رئیسه اول کم نبود.

وب‌گاه تابناک

منگ هان ژانگ متولد سال 1987 در چین است و در رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه یزد تحصیل کرده است. او در سال 1393 برای بازی در سریال پایتخت 3 به ایران دعوت شد و نقش همسر ارسطو را ایفا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی های بتل رویال مانند فری فایر و پابجی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. بازی های بتل رویال مانند فری فایر و پابجی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. این بازی ها به دلیل داشتن گیم پلی جذاب به بازیکنان این اجازه را می دهند تا در روند یک مسابقه، بتوانند بهترین عملکرد خود را با انجام کارهای مختلف به سایر بازیکنان نشان دهند. در این مقاله به معرفی شباهت جالب بازی فری فایر و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیویورک تایمز تصاویری هولناک از کمپ آوارگان فلسطینی در رفح در نوار غزه پس از حمله اسرائیل منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی دو هفته دیگر فصل نقل‌وانتقال مستأجران آغاز می‌شود؛ اما بازار اجاره در آستانه این دوره بااهمیت و پرمشتری، خالی است؛ مشاوران املاک می‌گویند: مستأجران منتظر اعلام نرخ مصوب اجاره‌بها از سوی دولت هستند و این انتظار در روزهای اخیر مشهود بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طوفان و گردباد شدید در مناطق مختلف آمریکا تاکنون باعث کشته شدن دستکم 22 نفر و زخمی شدن صدها نفر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

منگ هان ژانگ متولد سال 1987 در چین است و در رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه یزد تحصیل کرده است. او در سال 1393 برای بازی در سریال پایتخت 3 به ایران دعوت شد و نقش همسر ارسطو را ایفا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید ابراهیم رئیسی تابستان 1400 در چنین شرایطی مأموریت خود را آغاز کرد. پروژه‌ای که او در دست گرفت و بسیار بزرگ‌تر از احیای 8770 کارگاه و کارخانه بود؛ پروژه احیای امید و اعتماد اجتماعی در ایران بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی هزینه تکمیل هر واحد مسکن مهر باقی‌مانده را 300 میلیون تومان اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم بیش از 240‌هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام به دولت به ارث رسید، تکمیل واحدهای فوق را به دلیل نداشتن آورده متقاضیان کاری دشوار برشمرد و افزود: تکمیل هر واحد باقی‌مانده مسکن مهر به طور میانگین به 300 میلیون تومان...

وب‌گاه گسترش

گفته می شود که طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان مجوز های لازم را دریافت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شنبه و یکشنبه این هفته با برگزاری 5 دیدار در شهرهای اصفهان، مهریز، بوشهر، بندرعباس و نوشهر پیگیری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طبق اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قرار بود از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد آغاز شود، اکنون با اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.