شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکید شهید رئیسی بر این بود که توسعه ترانزیت می‌تواند به‌اندازه نفت در کشور درآمد داشته باشد، گفت: رشد ترانزیت نشان می‌دهد که مذاکرات بین‌المللی و منطقه‌ای شهید رئیسی در حال به ثمر نشستن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

13 نماینده مجلس میزان هزینه های خود در انتخابات مجلس را اعلام عمومی کردند. 13 نماینده مجلس میزان هزینه های خود در انتخابات مجلس را اعلام عمومی کردند. به گزارش عرشه آنلاین، چند نماینده مجلس هزینه‌کرد‌های انتخاباتی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند که در این گزارش می‌خوانیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ از تغییر برنامه دیدارهای هفته سی‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان یزد، بهره‌برداری نهایی از خط‌آهن یزد - اقلید را اعلام کرد. این خط‌ریلی 270 کیلومتر طول دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال یک روز زودتر از زمان اعلام شده‌ی قبلی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته دبیر ستاد انتخابات، اموال و دارایی‌های کاندیدا به‌همراه کمکی که از احزاب و گروه‌های سیاسی و اشخاص حقیقی می‌گیرد طبق قانون باید به منظور «برپایی ستاد انتخاباتی»، «تبلیغات مجاز»، «برپایی تجمعات» و همچنین «هزینه حق‌الزحمه عوامل اجرایی» مصرف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 43 و 45 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر 7 سال، به استثنای دارو‌های سرپایی در مراکز دولتی دانشگاهی از اسفندماه سال 1402 طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت رایگان شده است. این طرح تا کنون چه مسیری را طی کرده و در چند استان اجرایی شده است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، یکشنبه، در استان‌های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی...

وب‌گاه گسترش

با توجه به ادعای وزیر راه و شهرسازی، که مسیر شهید آیت‌الله رییسی همچنان ادامه خواهد داشت و قطع نخواهد شد، او بیان کرد که تعیین سقف افزایش اجاره‌ها به عهده شورای مسکن استان‌ها قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد: «طی پنج روز آینده، این استان، شاهد وزش تندباد، گردوخاک و احتمال بارش خواهد بود.»

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 18 استان به همراه وزش باد شدید و بارش تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

چند نماینده مجلس هزینه‌کردهای انتخاباتی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند که در این گزارش می‌خوانیم.