شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

تا ساعاتی دیگر یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدصولت مرتضوی، وزیر کار گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

سبحانیان گفت: مردم باید بدانند که امروز عزم نظام مالیاتی برای مبارزه بسیار جدی است.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت کاری تمامی ادارات استان یزد از تاریخ شانزدهم خردادماه تا نیمه شهریورماه سال 1403 تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با برپایی آیین اختتامیه نخستین جشنواره «خیمه شب بازی»، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با امیدواری درباره بازی حساس تیمش در یزد صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران در دو بخش رقابتی و غیررقابتی و با درونمایه "بی‌کرانگی" منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 50 درصد اصناف و مشاغل، مودیان حوزه اصناف و مشاغل و بازار مالیاتشان صفر شده است، گفت: 50 درصد مالیاتی را که از اصناف و مشاغل می‌دهند از یک درصد آنها می‌گیریم که برابر 25 همت است.

وب‌گاه ورزش سه

قرارداد دو بازیکن شهداب یزد به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 50 درصد اصناف و مشاغل، مودیان حوزه اصناف و مشاغل و بازار مالیاتشان صفر شده است، گفت: 50 درصد مالیاتی را که از اصناف و مشاغل می‌دهند از یک درصد آنها می‌گیریم که برابر 25 همت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین شماره نشریه میدان فرهنگ ویژه نامه شهدای خدمت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، دانشگاه آزاد یزد منتشرشد. مطالب این نشریه شامل، دستاورد‌های دولت شهید رئیسی، جریان اعدام‌های سال 67، روایت دوستی آقای دیپلمات با فردی نظامی، جوان‌ترین استاندار دولت سیزدهم، حاجاقا هارداسان؟، سید الشهدای خدمت است. برای دریافت نشریه اینجا کلیک کنید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ "ام اس" به اهمیت توجه به بیماری ام اس و درمان به موقع آن قبل از ایجاد ناتوانی اشاره کرد و گفت: مصرف دخانیات اعم از سیگار، پیپ و قلیان برای مصرف کننده و همچنین اطرافیان، ریسک ابتلا به ام اس را تا 16 برابر افزایش می‌دهد.

وب‌گاه الف

در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار پرونده جدید مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی شناسایی شده، همچنین کشف 10 ابرپرونده فرار مالیاتی نیز از تحولات مهم اخیر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه دوازدهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران با معرفی تیم برگزیده نهایی فردا برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال قبل 52 درصد از درآمد دولت از مالیات و کمتر از 50 درصد از نفت و اوراق و فروش اموال تامین شد.