شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

نشست هم اندیشی مدیرعامل باشگاه شهداب یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون میزبانی از مسابقات باشگاه های آسیا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور با شدت بیشتری همراه بوده و بر اساس آخرین وضعیت جوی کشور سازمان هواشناسی برای فردا دو هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین نشست تخصصی شبکه مبلغان گردشگری کشور با مدیرکل گردشگری داخلی با حضور 15 نفر از فعالان و نخبگان عرصه گردشگری با رویکرد تعالی بخش برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد. رگبار و باد شدید کشور را طی هفت روز فرا می‌گیرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال...

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل اگرچه ظاهری خشن و پرخسارت دارد اما یکی از مواهب سرزمین‌های خشک است. اکنون که بحث عبور ایران از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی سرخط خبرهاست، بخش‌هایی از کشور در تنگنای خسارت‌های جانی و مالی سیل در اردیبهشت 1403 قرار دارد. بخش‌هایی از استان فارس، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان در معرض سیلاب بودند. ا

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهشگر توسعه گفت: بعد از دولت مرحوم مصدق، برای دومین بار در تاریخ اقتصادی ایران در دولت روحانی در فاصله سال‌های 1397 تا 1400 فهرست دریافت‌کنندگان ارز در ایران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال صنعتگران امید تهران در ادامه فصل نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر، 3 بازیکن جدید به خدمت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: اگر از شمال غرب فارس تا شمال خراسان جنوبی را در نظر بگیریم تا پایان هفته در اکثر استان‌ها از جمله یزد، اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی بارندگی داریم. کارشناس هواشناسی گفت: فردا موج جدیدی از بارش‌ها وارد کشور می‌شود و اکثر استان‌های کشور را درگیر می‌کند. در تهران هم بارندگی داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم والیبال صنعتگران امید تهران از سه بازیکن جدید خود برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر رونمایی کرد.

خبرگزاری دانشجو

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از تعداد 166 هزار و 60 مورد ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی سراسر کشور در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 4 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور امروز، یکشنبه، شمال غرب، به‌تدریج در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. فردا دوشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه‌های مهمی را ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری اکو نیوز