شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان شهداب برای سومین سال متوالی در جمع شهدابی‌ها ماندگار شد.

وب‌گاه گسترش

مرکز اوراق بهادار، میزان سود واریزی به حساب سهامداران عدالت را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس عدلیه در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود، روز سه‌شنبه در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 26 استان، لغزندگی جاده‌ها و لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب‌گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان سود واریزی به حساب سهامداران عدالت از سوی مرکز اوراق بهادر اعلام شد. میزان سود واریزی به حساب سهامداران عدالت از سوی مرکز اوراق بهادر اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه فرارو

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه چادرملو در پی رای کمیته استیناف و سه بر صفر شدن دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی نامه‌ای به فدراسیون نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان 13 حوزه انتخابیه ای که به عقیده کارشناسان، نمایندگان آنها در دوره چهار ساله مجلس دوازدهم، به دلیل موقعیت اداری و سیاسی شهرهایشان می‌توانند اثر مهمی بر قانون گذاری‌ها داشته باشند را بشناسید.

وب‌گاه الف

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان منتخبان 13 کلانشهر مهم در انتخابات مجلس دوازدهم، اصولگرایان سهم 93 درصدی را از آن خود کردند و تا بدین ترتیب، نمایندگان مراکز استانها به عنوان بازیگران اثرگذار خانه ملت از منظر حوزه های انتخابیه مهم، در چهار سال آینده نقش آفرینی کنند.