شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری تسنیم

24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شب گذشته با برگزاری 4 دیدار در شهرهای اردکان، مهریز، نوشهر و بوشهر به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

سرهنگ احمد شیرانی گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد بود. در این شرایط لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، وارد «یاسوج» مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد. رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد،...

وب‌گاه گسترش

انرژی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در سراسر دنیا وجود دارد و هر ساله تدابیر مختلفی برای حل این موضوع مهم مطرح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در جریان سی و یکمین سفر استانی در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی در بخش‌هایی از این این نامه خطاب به مردم می‌نویسد: «چنان‌که می‌دانید شورای نگهبان، مانع حضور من در انتخابات خبرگان شد. از آنجا که در 45 سال گذشته همواره منتخب شما بوده‌ام، وظیفه خود می‌دانم که گزارشی از این اقدام خلاف قانون اساسی تقدیم کنم. پس از چندبار نامه‌نگاری رسمی با شورای نگهبان، سرانجام نامه محرمانه‌ای به امضای دبیر این شورا؛ واصل...

وب‌گاه ورزش سه

اگر شاگردان مهدی رجب زاده با همین روند در 3 هفته باقی مانده هم به کارشان ادامه بدهند، می‌توانند پس از دو بار دیگر به لیگ برتر بازگردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روحانی در نامه‌ای درباره ردصلاحیتش در مجلس خبرگان نوشت: آنچه به عنوان ادله عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه افتخار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.