شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

بنا به اعلام رئیس پژوهشگاه فناوری‌های نوین و علوم زیستی جهاد دانشگاهی، امروزه بیش‌از 100 مرکز درمان ناباروری در کشور وجود دارد و باید گفت که به‌طور قطع و به‌یقین تمام انواع ناباروری قابل درمان است، به‌طوری‌که حتی خانم‌های نابارور تا 49 سالگی می‌توانند به مراکز درمان ناباروری برای درمان مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان در انتقاد به رأی کمیته استیناف مبنی بر برتری فجر سپاسی در دیدار لغو شده با استقلال ملاثانی، به رئیس فدراسیون فوتبال نامه نوشت.

وب‌گاه الف

پژوهشگر حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت حداکثری حاصل از ثبت اطلاعات در سامانه‌های معرفی شده، موجب شده تا برخی طلافروشان با بهانه‌های مضحک به دنبال فشار بر دولت و عدم اجرای قانون باشند.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگر حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت حداکثری حاصل از ثبت اطلاعات در سامانه‌های معرفی شده، موجب شده تا برخی طلافروشان با بهانه‌های مضحک به دنبال فشار بر دولت و عدم اجرای قانون باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدید خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

امسال بارندگی‌های یزد به‌قدری خوب بوده که توانسته در رشد بارش ها رتبه نخست کشور را کسب کند، ولی کارشناسان معتقدند این بارندگی ها دلیلی بر پایان خشکسالی در مرکز ایران نیست.

وب‌گاه الف

امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش‌های سیل‌آسا و شدید در 14 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کسری برق سال 1403 در تهران، توسط نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران، با افزایش عددی حداقل پنج درصد در بازنویسی، میان 13 تا 14 هزار مگاوات اعلام شده است. این اعلام همراه با تأکید بر این نکته است که حجم افزایش مذکور قادر است به تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و آسیب گسترده به مشاغل منجر شود. نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران، تنها راه حل برای جلوگیری از این عدم توازن را در فروش برق صنایع...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.