یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس ارشد اقتصاد معتقد است سیگنالی که نشان دهد تورم در ایران رو به کاهش است ملاحظه نمی‌شود و امسال و سال آینده نیز اقتصاد ایران باید تورم بالا را تجربه کند.

وب‌گاه ورزش سه

در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ آزادگان و در شرایطی که جنگ صعود و بقا کاملا داغ است، این هفته شاهد حواشی عجیبی بودیم.

وب‌گاه ورزش سه

کادر فنی تیم ملی جوانان برای سامان دادن به شرایط این تیم کار بسیار دشواری دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهانگیر الماسی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر نسبت به تهدیدات غرب برای جامعه سنتی ایرانی هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان یزدضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان پس از تساوی بدون گل با نفت و گاز گچساران واکنش تندی به اتفاقاتی که به ادعای خودش علیه صعود این تیم شکل گرفته، نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: با ورود سامانه بارشی اخیر در نیمه جنوبی کشور و دریافت بارش‌های بسیار خوب، نسبت به سال گذشته، 5 درصد رشد بارش را شاهد هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد: هر روز 2 پرواز با ظرفیت 260 نفر انجام می‌شود که از ایستگاه‌های تهران 11 پرواز، مشهد 2 پرواز و بقیه ایستگاه‌ها یک پرواز به کشور عربستان انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند. در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان...

خبرگزاری تسنیم

مربی چادرملوی اردکان اعتقاد دارد، اتفاقات پشت پرده سبب لغو دیدار استقلال ملاثانی با فجر سپاسی شیراز شده است.

وب‌گاه الف

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدئوهای منتشرشده از خیابان‌های آبگرفته گوانگ‌دونگ امدادگرانی را نشان می‌دهند که با استفاده از قایق در تلاش برای امدادرسانی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

امروز سوم اردیبهشت پس از 9 سال وقفه عملیات حج عمره از فرودگاه امام خمینی آغاز شد و نیمی از زائران خانه خدا از ترمینال اسلام این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.