شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: از ابتدای بهار تا 2 اردیبهشت‌ماه به‌طور متوسط 43 میلی‌متر بارش دریافت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کم‌بارش‌ترین استان‌ها گفت: استان‌های سمنان 44 درصد، تهران 40 درصد، قزوین 39 درصد و خراسان رضوی 37 درصد کم‌بارشی نسبت به شرایط نرمال داشته‌اند

وب‌گاه گسترش

در سال 1400، از جمعیت 26 میلیون و 302 هزار نفری خانوارهای کشور، تقریباً 70 درصد از آنها در سال 1400 سفر نکرده و تنها 30 درصد یعنی حدود هفت میلیون و 788 هزار خانوار، در آن سال سفر کرده‌اند. کاهش سفر و تفریح و حذف آن از سبد هزینه‌های خانوارها می‌تواند تبعات اقتصادی برای مراکز جذب گردشگری و تبعات اجتماعی و روانی برای خانوارها و جامعه داشته باشد؛ زیرا کاهش هزینه‌های سفر ممکن است باعث از...

وب‌گاه الف

درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه فرارو

حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین 2.6 میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای 20.7 میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه 1 کشور در هفته جاری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دوشنبه پتانسیل وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس ارشد اقتصاد معتقد است سیگنالی که نشان دهد تورم در ایران رو به کاهش است ملاحظه نمی‌شود و امسال و سال آینده نیز اقتصاد ایران باید تورم بالا را تجربه کند. یک کارشناس ارشد اقتصاد معتقد است سیگنالی که نشان دهد تورم در ایران رو به کاهش است ملاحظه نمی‌شود و امسال و سال آینده نیز اقتصاد ایران باید تورم بالا را تجربه کند. تورم حالا به دغدغه اصلی سیاستگذاران و افکار عمومی در ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه چادرملو از اشتباهات داوران در دیدارهای این تیم در لیگ دسته اول انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

چند روز پیش از سرمربی جدید تیم شهداب یزد رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی از ظرفیت 15 هزار میلیارد تومانی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای کمک به حل مسائل اساسی کشور در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

لغو بحث برانگیز بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در روند تیم‌های صعود و سقوط کننده در لیگ یک تاثیر زیادی دارد.

خبرگزاری تسنیم

زائران عمره مفرده از 11 ایستگاه پروازی عازم عربستان می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

کادر فنی تیم ملی جوانان برای سامان دادن به شرایط این تیم کار بسیار دشواری دارد.