چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان سابق وزارت بهداشت با بیان اینکه تقریباً نیمی از بیمارستان‌ها کمتر از 100 تختخواب دارند، گفت: اگر مشکلی مشابه کرونا وارد کشور ما شود اوضاع مناسبی نخواهیم داشت زیرا زیرساخت بیمارستان‌ها برای حوادث و بلایا مناسب نیست.

وب‌گاه گسترش

فرامرز توفیقی، فعال کارگری اظهار داشت: در 2 تا 3 سال آینده، طبقه متوسط دیگر وجود نخواهد داشت و جامعه به دو گروه فقیر و مرفه تقسیم خواهد شد. طبقه مرفه برای حفظ موقعیت خود به کاهش بیشتر سطح زندگی فقرا نیاز دارد و از سوی دیگر، طبقه فقیر به دلیل تضعیف پیوندهای اجتماعی و عدم اتحاد، هر روز با دشواری‌های بیشتری در زندگی مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان کرمان نرخ فرونشست وحشتناکی را تجربه می‌کند. این اتفاق در اثر آبیاری مزارع پسته است که به واسطه آب‌های زیر زمینی صورت می‌گیرد. داده‌ها نشان می‌دهد که نرخ فرونشست در کرمان، بیش از 35 سانتی‌متر در سال ثبت شد استان کرمان نرخ فرونشست وحشتناکی را تجربه می‌کند. این اتفاق در اثر آبیاری مزارع پسته است که به واسطه آب‌های زیر زمینی صورت می‌گیرد. داده‌ها نشان می‌دهد که نرخ فرونشست در کرمان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دوره تربیت ممتحن قرآن کریم با حضور 200 طلبه خواهر برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح روز حادثه، 31 شهریورماه، میزان گاز بالا بوده و سرپرست شیفت اول به کارگران گفته پایین نروید، ولی پیمانکار گفته که باید بروید؛ چون با شرکت ها قرارداد دارند که در عرض یک‌ماه باید چند تن زغال تحویل دهند. چند ماه پیش کارگران معدنجو به وضعیت حقوق ها اعتراض کرده بودند، ولی نتیجه ای نداشته است. روزنامه هم میهن روایت تازه تری از حادثه معدن طبس بازگو کرده است. در این گزارش افشا شده است که صبح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جزییات آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال 1403 منتشر شد. کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران متشکل از کانون وکلای دادگستری مرکز (استان‌های تهران و سیستان و بلوچستان)، آذربایجان شرقی، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، گیلان، قزوین، خوزستان،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با فوت یک نفر از مصدومان حادثه معدن‌جوی طبس، تعداد جانباختگان این حادثه به 50 نفر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهیار محمدی فر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یکی از مصدومین این حادثه که به بیمارستان یزد منتقل شده بود شب گذشته جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با فوت یک نفر از مصدومان حادثه معدن‌جوی طبس، تعداد جانباختگان این حادثه به 50 نفر رسید. با فوت یک نفر از مصدومان حادثه معدن‌جوی طبس، تعداد جانباختگان این حادثه به 50 نفر رسید. به گزارش عرشه آنلاین با فوت یک نفر از مصدومان حادثه معدن‌جوی طبس، تعداد جانباختگان این حادثه به 50 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال 1403 آغاز شد.

وب‌گاه الف

بیست و یکمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی آغاز شده است و یک هزار و 888 نفر در این دوره جذب می شوند.