چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز جذب، امور هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت بیست و یکمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت بهداشت را برگزار می کند. ثبت نام صرفا از طریق سامانه فراخوان به آدرس https://ippapp.behdasht.gov.ir به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا روز شنبه به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر در دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، شمال شرق، مناطقی در مرکز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (جمعه، 6 مهر) با عبور موج دیگری از شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده در شمال غرب و استان‌های زنجان، قزوین و البرز نیز آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه در سی‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه در سفری رسمی و در صدر هیات عالی قضایی از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

خبرگزاری مهر

بیست و یکمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی آغاز شده است و داوطلبان تا 17 مهر فرصت دارند در آن ثبت نام کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس جدیدترین مطالعات، 3.5 درصد از مساحت کشور در حال فرونشست است. به گفته محققان، استان کرمان نرخ فرونشست وحشتناکی را تجربه می‌کند و نرخ فرونشست در این منطقه، بیش از 35 سانتی‌متر در سال ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های شمس آذر و نساجی دیدار هفته ششم خود در لیگ برتر را در حالی برگزار می‌کنند که به دلیل یک گل خورده بیشتر در رده چهاردهم و پانزدهم قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با رسیدن پاییز، فصل کویرگردی هم آغاز شده است. آژانس‌های گردشگری انواع و اقسام تورها را به استان های مرکزی ایران تدارک دیده و برنامه هایی از قبیل نجوم، بازدید از رمل ها و... را در آن گنجانده اند. در میان استان های مرکزی ایران ، یزد بیشترین اقبال را داشته و پس از آن اصفهان قرار می‌گیرد. کرمان و خراسان جنوبی نیز از دیگر استان هایی هستند که برگزاری تورهای کویرگردی در آنها رایج است.

وب‌گاه فرارو

کارگران معدن معدنجوی طبس از نبود تجهیزات اولیه ایمنی و بی‌مهری این روز‌ها که به جامعه معدنی بویژه کارگران شده‌است، گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان