دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

دو بازیکن برای شهداب یزد کار را مقابل ایفا سرام در آوردند.

خبرگزاری تسنیم

پخش سریال «پشت پرده که پیش از این قرار بود طی ماه رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن برود، به دلیل ترافیک مجموعه‌های تلویزیونی به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه در نخستین بازی خود در سری پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر مسئول «آفتاب یزد» از تعطیلی این روزنامه در سال جدید خبر داد / 28 اسفند 1402 آخرین نسخه «آفتاب یزد» منتشر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، گفت: تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یأس‌آفرین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص تغذیه در وبینار آموزشی تغذیه و روزه داری به مصرف سبزیجات پخته و غذاهای پروتئینی در وعده سحری تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص تغذیه در وبینار آموزشی تغذیه و روزه داری به مصرف سبزیجات پخته و غذاهای پروتئینی در وعده سحری تاکید کرد. یک متخصص تغذیه در وبینار آموزشی تغذیه و روزه داری به مصرف سبزیجات پخته و غذاهای پروتئینی در وعده سحری تاکید کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مرکز ارتقاء سلامت کارکنان و اعضای هیات علمی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وبینار آموزشی تغذیه و روزه داری با تدریس دکتر فاطمه کاسب...

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال شهداب در سومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان موفق به شکست ایفاسرام اردکان در دربی استان یزدی‌ها در تهران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، گفت: تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در حاشیه نشست رمضانی با اصحاب رسانه، گفت: دولت، دولت خدمت‌گذار است که دغدغه‌اش گره‌گشایی از زندگی مردم است. کارنامه دولت نشان می‌دهد که به دنبال ساخت ایران قوی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مدافع عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال در بازی نخست مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها مقابل ایفاسرام اردکان به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در دیدار با اصحاب رسانه گفت: امروز که راهبرد دشمن ایجاد یاس در جامعه با بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود» ها است، تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها دسته بندی به امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعزام‌های متقاضیان عزیمت به عتبات عالیات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از بیست‌وسوم اسفند آغاز شد؛ در این دوره از اعزام‌ها ظرفیت‌سازی لازم صورت گرفته که نسبت به همین ایام در سال قبل، شاهد افزایش درخواست‌ها هستیم. ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز هشتم اسفند و با استقبال متقاضیان در سامانه عتبات آغاز شد و اعزام‌ها نیز از روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ آغاز شده است...

وب‌گاه خبر آنلاین

مالیات حالا دوباره به واژه‌ای پرتکرار در ادبیات سیاسی ایران بدل شده است. طبق آن‌چه دولت در لایحه پیشنهادی خود برای سال 1403 برآورد کرده است مقرر شده میزان درآمدهای مالیاتی در سال آینده نزدیک به پنجاه درصد افزایش یابد. نکته ای که با انتقاد بسیاری از کارشناسان مواجه شده و برخی نمایندگان نیز معتقدند اقتصاد راکد و بحران‌زده قادر به تامین این مالیات نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندی پیش مصاحبه‌ای با بابک بادکوبه بنیانگذار آژانس تبلیغاتی بادکوبه در ارتباط با برند‌سازی در ایران انجام داده‌ایم که در ادامه آن را خواهید خواند.