دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، متقاضیان می‌توانند از 2 طریق نسبت به خرید لاستیک دولتی اقدام کنند؛ راه نخست آن است که برخی کارخانه‌ها مانند کویرتایر، بارز و یزدتایر سایت فروش دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این کارخانه‌ها اقدام به ثبت‌نام و خرید تایر کنند. راه دوم، مراجعه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور بارش باران، رعدوبرق، وزش باد و در برخی مناطق غربی، زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش برف پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شمال کهگیلویه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور، بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد و برخی مناطق غربی و زاگرس، برخی نقاط شمال شرق و در ارتفاعات زاگرس و البرز بارش برف پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس جمهور از موافقت اولیه شورای انقلاب فرهنگی با افزودن روز «وکیل مدافع» در تقویم رسمی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد بالاخره رتبه دوم را از دست داد ولی قهرمان نیم فصل دوم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان گفت: دوشنبه فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق سمنان و سه شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطقی که بارش نبوده گاهی خیزش گرد و خاک روی می دهد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (21 اسفند) با ورورد سامانه بارشی به کشور و ماندگاری آن تا روز سه شنبه (22 اسفند) برف و باران اغلب مناطق کشور را فرا می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا تصور می کنیم اگر گنبد مسجد امام و شیخ لطف الله را به اشتباه تعمیر کنیم، اگر مترو را از زیر یک پل تاریخی 400 ساله رد کنیم و اگر بافت تاریخی محدوده «کمر زرین» خراب شود، تاریخ اصفهان به شکل معجزه آسایی زنده می ماند؟! ما هنوز در رویای نصف جهان بودن اصفهان هستیم و با خیال راحت چشم بر بسته ایم بر اینکه با ادامه روند فعلی دیگر از این استان، یک شهر نیز برای زندگی باقی نمی ماند چه برسد به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 8 ساله در یک درگیری کودکانه با برادرش دچار حادثه شد و قیچی داخل جمجمه‌اش فرورفت اما با تلاش پزشکان از خطر رهایی یافت. پسر 8 ساله در یک درگیری کودکانه با برادرش دچار حادثه شد و قیچی داخل جمجمه‌اش فرورفت اما با تلاش پزشکان از خطر رهایی یافت. به گزارش عرشه آنلاین، شامگاه 17 اسفند پسربچه‌ای 8 ساله با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اعزام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این آخرین سامانه بارشی سال است، قدر آن را بدانید سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 27 استان و احتمال کولاک برف و بهمن در برخی مناطق به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های صعود کنننده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال،‌حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته یازدهم دور برگشت و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی فولاد سیرجان و طبیعت به پایان رسید.