دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن چاوشی با کمک 200 میلیون تومانی خود مقدمات آزادی 10 زندانی مالی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن چاوشی، خواننده محبوب کشورمان با کمک 200 میلیون تومانی خود مقدمات آزادی 10 زندانی مالی جرائم غیرعمد را فراهم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، با پیگیری محسن چاوشی و کمک 200 میلیونی خیرین جمعیت حیدر، زمینه آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد استان یزد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده در آستانه سال نو فراهم شد. خواننده محبوب کشورمان با درج فراخوان کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد یزدی در صفحه...

وب‌گاه عصر ایران

کارآگاهان پلیس با تشکیل تیمی از ماموران زبده، به بررسی پرونده پرداخته و متوجه نقشه پسر برای سرکیسه کردن پدر شدند و با تحقیقات بیشتر محل اختفای او را در شهر یزد شناسایی کردند.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ حمیدرضا زارع گفت: در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر آدم ربایی فرزندش و وصول پیامک جهت واریز270 هزار دلار جهت آزادی او بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف و باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است. سامانه بارشی امروز از شرق از کشور خارج می‌شود. امروز همچنین در نیمه شرقی کشور وزش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن صنعتی، این طرح زیرمجموعه ایمیدرو برای اجرای طرح‌های مختلف زیربنایی مناطق معدنی و صنایع معدنی طی یازده ماه 1402 افزون بر 16هزار و 285 میلیارد ریال هزینه کرده که 14هزار میلیارد ریال آن از محل منابع داخلی این سازمان بوده است. مابقی هزینه‌های صرف شده از منابع عمومی و حقوق دولتی معادن تامین شده است. این طرح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد 21 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی در هشت استان نیز برنامه ریزی شده، گفت: در راستای تأمین برق پایدار بخش صنعت از 127 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 190 هزار و 38 کیلووات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال 1402 بهره برداری شده است.

وب‌گاه گسترش

در این گردهمایی که در تاریخ 19، 20 و 21 اسفندماه در شهر یزد با حضور معاونین، مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت برگزار شد ضمن بررسی و ابلاغ برنامه های سال 1403، تدوین برنامه های راهبردی شرکت در افق سالهای 1406 و 1410 نیز صورت پذیرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیش از 141 هزار پزشک در نسخه نویسی الکترونیکی مشارکت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 103 نماینده فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم ابقا شدند، 73 نماینده با ریزش رأی و 30 نماینده دیگر با افزایش رأی همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی اعلام کرد: روز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در غرب و شنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس مسکن عنوان کرد: در حال حاضر، بازار مسکن در شرایط رکود تورمی قرار دارد و با توجه به افزایش قیمت ارز در بازار، این رشد قیمت در بازار مسکن به تدریج تأثیر خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ضیاییان گفت: جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور، ابتدا در غرب کشور و شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه (25 اسفند) در مناطق مختلف کشور بارش باران پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف، باران، گاهی رعدوبرق روی می‌دهد و سپس سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود. امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید در برخی مناطق گردوخاک و...