دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

هفته پایانی لیگ والیبال ایران یک بازی حساس و مهم نیز دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی گفت: از میان 60 اثر ارسالی برای دبیرخانه جشنواره سرود روستایی رضوی، 20 گروه به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته ای گه گذشت، تکلیف 88 کرسی مجلس ششم خبرگان رهبری مشخص شد که در نتیجه آن 48 نماینده فعلی به مجلس آینده راه یافتند، اما 40 منتخب باقی مانده جدید الورودهای صحن علنی ششمین دوره خبرگان خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند برگزار شد و از بین 88 کرسی کسب شده، 46 منتخب در دوره پنجم حضور داشتند و 42 نفر هم از اعضای جدید این مجلس محسوب می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزئیات تازه‌ای از خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر بررسی های صورت گرفته بر داده های مرکز آمار ایران، استان کرمان در نرخ بیکاری مردان و استان سیستان و بلوچستان در نرخ بیکاری زنان صدرنشین‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است و بیشینه بارش‌ها روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال ذوب‌آهن که در مسابقه رفت با نتیجه 3 بر یک مقابل فولاد یزد پیروز شده بود، در دیدار امروز با نتیجه 2 بر صفر بازی را به میزبان واگذار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمین‌های فلسطینان را اشغال کردند. وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال 75 ساله...

وب‌گاه الف

نخستین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری سومین دوره جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی با حضور علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: جسد کوهنورد یزدی مفقود شده در چشمه دوم دره گاهان تفت توسط تیم‌های تخصصی و امدادی استان کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: نقش رسانه و فضای مجازی نقش محوری و اساسی و اصولی است. رسانه‌ها و فضای مجازی باید ملت‌های غربی را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت 77.6 درصدی در بهمن‌ماه به‌عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت 75.5 درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت 73.6 به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند. گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های...