دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - تیم والیبال هورسان رامسر در آخرین دیدار فصل توانست با پیروزی مقابل تیم رده دومی و قدرتمند شهداب یزد سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال کشور را حفظ کند و از سقوط به حذفی (پلی اوت) بگریزد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، پاس گرگان، هورسان رامسر و طبیعت در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال طبیعت در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست چادرملو شد تا در رتبه دوم جدول جای این تیم قرار گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

هورسان رامسر با هدایت آرش صادقیانی سه بر دو شهداب را شکست داد و در لیگ ماندنی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد که دومین مسیر گردشگری آبی شهر یزد با موفقیت افتتاح و رونمایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. اسامی برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و بین الملل در ادامه آمده است: حوزه رسانه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 هزار و 704 مدرسه شامل 61 هزار و 451 کلاس برای ارائه خدمات اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 آماده‌سازی شده است. 6 هزار و 704 مدرسه شامل 61 هزار و 451 کلاس برای ارائه خدمات اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 آماده‌سازی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 6 هزار و 704 مدرسه برای طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور 4 هشدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش نسبی دما هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد. سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

20 دانش آموز که در اردوی دانش آموزی در شهربازی گرفتار شدند توسط آتش نشانان نجات یافتند 20 دانش آموز که در اردوی دانش آموزی در شهربازی گرفتار شدند توسط آتش نشانان نجات یافتند به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: 20 دانش‌آموز آبادانی که در وسیله بازی اسکای فلایر گرفتار شده بودند نجات یافتند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز درهفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور به ترتیب میهمان تیم های خوشه طلایی مشهد و چادرملو اردکان یزد هستند که از اهمیت زیادی برای هر 2 تیم شیرازی برخوردار است.