دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در ایام نوروز اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

دبیر بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان از پرداخت تمامی کمک‌هزینه‌ها، جوایز و حق‌الزحمه‌های هنرمندان این دوره از جشنواره خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد و ایفا سرام اردکان باز هم در پلی آف به هم رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه اقتصاد دیجیتال نیز گفت: تعداد 299 تارنمای متخلف شناسایی و 125 صفحه مسدود و برای پنج صفحه تشکیل پرونده قضایی داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون هاکی گفت: که سال 1402 سال بسیار پرباری برای فدراسیون هاکی در همه بخش ها و رده های سنی بود.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون هاکی با ابراز رضایت از اتفاقات مثبتی که در این فدراسیون رخ داده است گفت: هر چند آقایان به موفقیت های خوبی رسیدند اما تیم های بانوان ایران امسال درخشیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 برگزار می شود. ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام می شود. شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون هاکی از فعالیت‌ها و اتفاقات رخ داده در این فدراسیون در سال 1402 ابراز رضایت کرد.

وب‌گاه گسترش

در این گردهمایی که در تاریخ 19، 20 و 21 اسفندماه در شهر یزد با حضور معاونین، مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت برگزار شد ضمن بررسی و ابلاغ برنامه های سال 1403، تدوین برنامه های راهبردی شرکت در افق سالهای 1406 و 1410 نیز صورت پذیرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی گفت: ما از دو برابر شدن ارز مسافرتی اطلاعی نداشتیم؛ البته سیاست‌های ارزی دولت ایجاب می‌کرد که برای کنترل قیمت ارز در بازار در مقطع تعطیلات نوروزی که معمولا این مشکل به علت خرید ارز از بازار آزاد پیش می‌آید، تمهیداتی را در نظر بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس جمعیت هلال احمر گفت: از بین رفتن زیرساخت ها در سیستان و بلوچستان بارزترین مشکل این استان تلقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان ها در انتخابات مجلس دوازدهم در مقایسه با انتخابات مجلس یازدهم کاهش داشته است، به طوریکه در این دوره فقط 6 استان مشارکت بالای 50 درصدی داشته اند، اما در سال 1398 این عدد 10 بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت در انتخابات مجلس دوازددهم در 18 استان بین 40 تا 50 درصد و در 6 استان دیگر زیر 40 درصد اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - تیم فوتبال شهید قندی یزد در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک از تیم بعثت کرمانشاه شکست خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری محسن چاوشی و کمک 200 میلیونی خیرین جمعیت حیدر، زمینه آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد استان یزد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده در آستانه سال نو فراهم شد. خواننده محبوب کشورمان با درج فراخوان کمک به آزادی محکومین جرایم غیر عمد یزدی در صفحه اجتماعی خود ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی ساعت مبلغ 200 میلیون تومان را برای آزادی محکومان فراهم کرد. این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. اگر تغییرات خاصی در الگوهای اروپا و آمریکا رخ ندهد از اواسط هفته آینده باید منتظر یک موج بارشی با منشا سودانی به غرب کشور و بارش سنگین و گسترده در بسیاری از مناطق کشور باشیم و به دلیل هوای سرد در مناطق مرتفع پیش‌بینی بارش برف سنگین در انتظار است