دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

تیم ایفاسرام اردکان در نخستین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان موفق به شکست فولاد سیرجان ایرانیان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. بر اساس این هشدار استان‌های زیر در زمان اعلام‌شده دچار مخاطره جوی خواهند شد:

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از 28 هزار سیل زده 560 روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد اعلام کرد که دولت برنامه مهار تورم در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان را در ماه های اخیر آغاز کرده است و به طور ویژه 13 مسئولیت را برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته است.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره جایزه ثریا سه‌شنبه 15 اسفند ماه 1402 در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان حوزه آموزش عالی برگزار شد، دانشگاه‌های برگزیده کشور...

خبرگزاری تسنیم

نماینده اسبق مصرف‌کنندکان کاغذ و مقوای تشکل‌های صنعت چاپ با اشاره به اظهارات وزیر صمت درباره استفاده از کاغذ سنگی به‌دلیل سازگاری با محیط زیست در تولید نسخه‌های چاپی گفت: کاغذهای سنگی مخرب محیط زیست هستندو حمایت از تولید آن‌ها هدررفت سرمایه ملی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی امروز میهمان شهداب یزد است که این تیم در 11 دیدار از 12 بازی خانگی خود پیروز میدان بوده و آخرین بازی خود را مقابل تماشاگران خودی برگزار می کند؛ البته یاران علیزاده در فکر فتح این دژ تسخیر ناپذیر در هفته ماقبل پایانی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شرکت عمران شهرهای جدید ایران از صدور پروانه تاسیس و بهره‌برداری از دو شهرک مسکونی در شهر یزد خبر داد. بر این اساس به خانواده محترم شهدا زمین‌های ویلایی اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه ورزش سه

میثم صالحی و شهرداری ارومیه خیلی زود به هم رسیدند.