دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی میر جلیلی درباره خوشحالی گلش در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی میرجلیلی دروازه‌بان فوتبال ساحلی ایران پس از گلزنی‌های تکنیکی و معروفش در جام جهانی می‌گوید که پس از گلزنی، دستش را به نشانه غیرت ایرانی روی گردنش گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش باران و برف پیش بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش شدید برف در البرز را در ادامه ببینید. بارش شدید برف در البرز را در ادامه ببینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ ویدئویی از بارش شدید و تماشایی برف زمستانی شب گذشته در ارتفاعات استان البرز را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه ورزش سه

یک هفته دیگر از لیگ برتر والیبال ایران سپری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه 18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین البرز،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در 5 روز آینده شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش 4 روزه برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و نسبت به سرریز شدن آب سدها طی بارندگی های پیش‌رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین، البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ضمن خبر دادن از بارش برف و باران در برخی استان‌ها اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای 7- و 6- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت مشاهیر و مفاخر و میراث فرهنگی ناملموس ایران به نام کشور‌های دیگر، معمولا حساسیت و اعتراض افکار عمومی را برمی‌انگیزد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی، بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است. آغاز دوره بارشی جدید با ورود اولین موج بارندگی | خطر سیل باز هم سیستان و بلوچستان را تهدید می‌کند! کارشناس مشهور هواشناسی دیشب ویدئویی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود. این خبر بصورت رسمی تایید و تکذیب نشده است. بر اساس اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده، آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود