دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از احتمال سرریز شدن سدها در جنوب شرق، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها در مناطق سردسیر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته حدود 40درصد از واجدین شرایط در انتخابات روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 شرکت کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس کل سازمان نظام پرستاری بیان کرد که قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که پس از 15 سال اجرایی شد، با مشکلاتی مانند سنگ زدن و عدم همکاری سازمان‌های بیمه مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانه هنر یزد که به خانه مهدی ملک‌زاده یا بام یزد نیز مشهور است، یکی از زیباترین خانه‌های سنتی شهر یزد است که معماری بسیار خاص و زیبایی دارد. زیبایی این مکان با بارش برف چند برابر شده است. خانه هنر یزد که به خانه مهدی ملک‌زاده یا بام یزد نیز مشهور است، یکی از زیباترین خانه‌های سنتی شهر یزد است که معماری بسیار خاص و زیبایی دارد. زیبایی این مکان با بارش برف چند برابر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم ترین اتفاقات جنجالی انتخابات چه بود؟ مهم ترین اتفاقات جنجالی انتخابات چه بود؟ 1. مشارکت 40 درصدی مردم و عدم مشارکت 60 درصدی

وب‌گاه فرارو

مسلم شجاعی گفت: پروژه «ایران سلام» با چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در 12 استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیر‌ها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسر‌های چینی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید و اثرگذاری دو سوم منطقه جنوبی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از شروع موج بارش‌ها در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پایان شمارش آرای انتخابات مجلس در تهران در 3 هزار 501 شعبه، اسامی 30 نفر نخست منتخب مردم پایتخت به روز شد.

وب‌گاه الف

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان «پروژه سلام ایران» و به دنبال آن، سفر 20 اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.