دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه گسترش

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند بیان کرد: شروع پذیرش حضوری در مراکز اسکان از تاریخ 28 اسفند 1402 تعیین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این گزارش به بهانه وفات آیت‌الله امامی‌کاشانی، درباره شخصیت این روحانی برجسته و ابعاد حضور او به‌عنوان تولیت مدرسه شهید مطهری نگاشته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز شمارش آرا، مشرق تازه‌ترین نتایج شمارش و تجمیع آرا در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور را در قالب جداول جداگانه منتشر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، را با انتشار اطلاعیه ای تشریح کرد.

وب‌گاه الف

جمعیت هلال احمر در دومین اطلاعیه خود ضمن اعلام آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین شماره حساب این جمعیت برای دریافت کمک‌های مردمی‌به هموطنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دوم گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اوج هیجان لیگ برتر والیبال ایران را در یزد شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی درج خبر مسمومیت 9 نوجوان در استخر ورزشی کارگرن اردکان با گاز کلر برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی به شرح ذیل به اطلاع می رساند: مسمومیت نوجوان در استخر ورزشی کارگران اردکان با گاز کلر تکذیب شد. در پی درج خبر مسمومیت 9 نوجوان در استخر ورزشی کارگرن اردکان با گاز کلر برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی به شرح ذیل به اطلاع می رساند:

وب‌گاه ورزش سه

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان سال 1402 ایران بیش از 176 هزار تماشاگر آنلاین داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتیجه نهایی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از 28 اسفند 1402 آغاز خواهد شد. رزرو اینترنتی اسکان معلمان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از 28 اسفند 1402 آغاز خواهد شد.