دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر شاخص آلایندگی روی عدد 128 و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، از احتمال سرریز شدن سدها در هفت استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نارنجی رنگ با صدور هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش و وقوع بهمن و کولاک در 11 استان و احتمال سر ریز شدن سدها در هفت استان هشدار داد.

وب‌گاه الف

با اتمام رأی‌گیری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت دوشنبه در خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق هرمزگان و سه‌شنبه در نیمه شرقی هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام مسکن 845 معلول را در مناطق مرکزی کشور مناسب‌سازی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با مرور میزان آرای 30 نفر نخست تهران تا زمان حاضر به نظر می‌رسد چهره‌هایی که در لیست صبح ایران قرار داشتند بیش از بقیه در کسب رای توفیق پیدا کرده‌اند، البته لازم به یادآوری است که این اسامی به صورت اختصاصی مختص این لیست نبوده و از اساس مشترکات هر 4 لیست - لیست متحد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری، لیست امنا، لیست جبهه متحد و لیست صبح ایران - قابل توجه است.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح احداث نیروگاههای خود تامین صنایع از احداث و بهره برداری از 5 واحد نیروگاهی از سوی صنایع کشور به ظرفیت 871 مگاوات تاکنون خبر داد که تا تابستان آینده به 1700 مگاوات خواهد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اعلام «احمد وحیدی» وزیر کشور در (11 اسفند) برگزار شد و در برخی از شعب تا نیمه شب اخذ رای از مردم ادامه داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، از تاریخ 27 اتا 30 شهریور ماه سال 1403 به مدت 4 روز در استان قزوین، شهر قزوین با حضور هنرمندان 10 استان (گیلان، همدان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، یزد، مرکزی، تهران و قزوین) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی دوشنبه (14 اسفند) از غرب کشور وارد می‌شود و بارش‌های شدیدی را در 16 استان به همراه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه سه کشوری شامل استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مسکن 845 معلول در این استان‌ها برای استفاده بهینه ساکنانش مناسب‌سازی شده است. اشراقی ادامه داد: در قالب پویش «مثبت حرکت» نیز انواع تجهیزات توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای...

وب‌گاه فرارو

هم‌زمانی نوروز و ماه رمضان برای دومین سال پیاپی باعث شده است مدیران سازمان جدول پروپیمانی را برای سریال‌های خود مهیا کنند؛ سریال‌هایی که شاید بتوانند دغدغه کمبود مخاطب را به‌خاطر تعطیلات نوروزی و ماه رمضان برطرف کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از احتمال سرریز شدن سدها در جنوب شرق، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها در مناطق سردسیر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی علما و امان نریمانی به ترتیب با کسب بیشترین میزان آرای شرکت کنندگان به عنوان منتخب مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.