دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت دستگاه شتاب‌دهنده خطی درمان سرطان شده است که با بومی‌سازی 95 درصدی، 85 درصد نرخ موفقیت درمان این دستگاه است. شرکت‌های سازنده این دستگاه در دنیا کمتر از 10 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کولاک برف و باران شدید در راه 18 استان | تهران فردا برفی می‌شود؟ | باد شدید این استان‌ها را درمی‌نوردد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با حواشی همراه بود؛ از غیبت محسوس آملی لاریجانی تا گپ و گفت روحانی با موحدی کرمانی و سکوت رئیس مجلس خبرگان درباره فوت آیت الله امامی کاشانی.

خبرگزاری تسنیم

جلسه رونمایی کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» که شامل مقالات محمدرضا اولیا در حوزه معماری است؛ برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات انتخاب جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی 21 سرود را برای حضور در مرحله رقابتی این رویداد معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

107 نماینده مجلس یازدهم که در مجلس پیش رو نیز حضور خواهند داشت، موضعشان درباره «شفافیت» چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان توضیحاتی داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند بیان کرد: شروع پذیرش حضوری در مراکز اسکان از تاریخ 28 اسفند 1402 تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در غرب، شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و زاگرس، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی و در هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه 17 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شگفتی‌های انتخابات مجلس دوازدهم کم‌نظیرند و مردم با رفتار خودشان حرف‌های مهمی را با مسئولین در میان گذاشتند

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه 17 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

راهیابی فقط 14 نفر در مرحله اول انتخابات به مجلس و کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم برای مشخص شدن 16 نفر دیگر، نشان‌دهنده مشکلاتی است که مردم در انتخاب افراد مطلوب خود دارند و به همین دلیل برگه‌های رأی را نتوانستند پر کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز