دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماراتن انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید در حالی که در برخی از حوزه‌های انتخابیه در استان فارس رقابت به دور دوم کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:. طبق گزارش‌هایی که پاتولوژیست و کالبدگشایی اعلام کردند، به نظر می‌رسد پیروز به دلیل خوردن یک تکه کوچک پلاستیک تلف شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه وهرند معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی در هشداری با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه وهرند معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج انتخابات حوزه اصفهان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد که انتخابات تهران به دور دوم کشیده خواهد شد. یاسر جبرائیلی، مشاور رئیسی و فعال اصولگرا در توئیتی با اعلام تعداد آرای ماخوذه در تهران پیش بینی کرد اغلب نمایندگان مجلس در پایتخت در دور دوم تعیین شوند. یاسر جبرائیلی نوشت: در تهران 1813073 نفر رای داده‌اند. طبق قانون هر داوطلب باید حداقل 20 درصد آرا ماخوذه صحیح را برای ورود به مجلس کسب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور، نتایج رسمی انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری را در تهران اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، نامزد‌های دریافت جایزه از سومین دوره مسابقه ملی چهارراه را معرفی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو روح‌الله متفکرآزاد و مسعود پزشکیان راهیِ مجلس شدند. نتایج قطعی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابی آذربایجان شرقی و نتایج اولیه حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام شد. رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: در حوزه انتخابی اهر و هریس بیت الله عبداللهی، بستان آباد نوری قزلجه و بناب حجت الاسلام محمد باقری بنابی به مجلس راه...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر بازاریابی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان پروژه سلام ایران و در پی آن سفر 20 اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور از اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در 17 حوزه انتخابیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج برخی حوزه های انتخابی از سوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شهرستان یزد اعلام شد که نشان می‌دهد آرا باطله در یزد، دوم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات آذربایجان غربی نتایج حوزه انتخابیه ارومیه را اعلام کرد.