چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درآمد یکی از مهمترین متغیرهای زندگی خانوار است. هرچه درآمد خانوارها افزایش پیدا کند میزان مصرف و رفاه آن‌ها به مرور بیشتر می‌شود. اما از اختلاف میان درآمد و هزینه خانوارها، می‌توان به توان پس‌انداز آن‌ها پی‌برد. به عبارتی هرچه اختلاف میان درآمد و هزینه خانوارها بیشتر باشد تمایل آن‌ها به پس‌انداز و توان پس‌اندازشان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درآمد یکی از مهمترین متغیرهای زندگی خانوار است. هرچه درآمد خانوارها افزایش پیدا کند میزان مصرف و رفاه آن‌ها به مرور بیشتر می‌شود.

خبرگزاری مهر

دومین دوره رالی تور گردشگری خانوادگی خزر تا خلیج فارس، ششم مهرماه همزمان با روز جهانی گردشگری در استان گیلان آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی گزارش هزینه درآمد خانوارها نشان می‌دهد خانوارهای یزدی نسبت به خانوارهای دیگر استان‌ها توان پس‌انداز بیشتری را تجربه کرده‌اند. بررسی گزارش هزینه درآمد خانوارها نشان می‌دهد خانوارهای یزدی نسبت به خانوارهای دیگر استان‌ها توان پس‌انداز بیشتری را تجربه کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین درآمد یکی از مهمترین متغیرهای زندگی خانوار است. هرچه درآمد خانوارها افزایش پیدا کند میزان مصرف و رفاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان هواشناسی، این شرایط پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده برای استان اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی و به صورت پراکنده برای شمال خراسان رضوی نیز پیش بینی می‌شود. جمعه با عبور موج دیگری از شمال غرب و غرب کشور، بارش پراکنده در شمال غرب و استان‌های زنجان، قزوین و البرز نیز آغاز خواهد شد. شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات...

خبرگزاری تسنیم

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محورهای فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین - رشت در ارتفاعات دارای مه گرفتگی است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، شرق استان اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پنج مصدوم حادثه معدن معدنجو طبس که خانواده آنان در یزد ساکن هستند برای ادامه درمان به استان یزد منتقل شدند.

خبرگزاری مهر

مبالغ و زمان بندی اعطای وام های دانشجویی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عارف با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای ورود به موقع و بررسی حادثه معدن طبس تصریح کرد: باید با هماهنگی و همکاری سه قوه به نتیجه‌ای واحد و ارائه راهکارهای لازم برای ایمن‌سازی معادن کشور و رسیدگی به مسائل مصدومان و خانواده جانباختگان این حادثه برسیم.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان و نایب قهرمان لیگ فصل قبل برای پیشی گرفتن از هم پا به لیگ برتر خواهند گذاشت.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: با توجه به اینکه میزان بارش‌ها در پاییز امسال کم‌تر از حد نرمال خواهد بود، کشاورزان پیش‌از کاشت محصولات از وضعیت بارش‌ها اطلاع داشته باشند.

وب‌گاه الف

بیرجند - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اهدای اعضای یکی از مصدومان حادثه معدن طبس که دچار مرگ مغزی شده است خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی میرزایی صبح چهارشنبه در گفتگو با شبکه خاوران از انتقال 5 مصدوم معدن معدنجوی طبس به بیمارستان یزد خبر داد.