چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

تا کنون مجموعاً 24.5 هزار میلیارد تومان برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت پرداخت شده است. مبلغ باقی‌مانده که مربوط به عملکرد سال 1401 شرکت مپنا می‌باشد، حدود 500 میلیارد تومان است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از بارندگی‌های کشور به‌طور طبیعی در فصل پاییز و زمستان رخ می‌دهد، روند کنونی الگوی بارش احتمال تداوم خشکسالی برای پنجمین سال پیاپی در استان تهران را خبر می‌دهد. بررسی بارش‌های سال آبی 1402 در شهر‌های استان تهران نشان می‌دهد کارشناسان هواشناسی و فعالان محیط‌زیستی نگران کمبود آب و خالی ماندن سد‌ها حتی در همان سال آبی جاری بودند.

خبرگزاری دانشجو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با عبور امواج تراز میانی جو از شمال کشور جریانات شمالی در سواحل دریای خزر تقویت می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان هواشناسی با توجه به الگوی بارندگی سال آبی1402 معتقدند وضعیت بارندگی‌های استان تهران نسبت به میانگین بارش‌های کل کشور نامطلوب است، به‌طوری‌که در 100 روز ابتدایی سال آبی1402، حجم بارش‌ها در این استان 2/57 درصد در مقایسه با متوسط دوره مشابه بلندمدت کمتر شده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که زمین‌ها را به متقاضیان زمین طرح جوانی واگذار کردند و اظهار کرد: اجرای قوانین مجلس در زمینه واگذاری زمین به خانواده‌های دارای 3 و 4 فرزند از مطالبات جدی مردم و نمایندگان است و وزارت راه باید این اجرا را با سرعت بیشتری انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران 500 اتوبوس جدید تا پایان سال به ناوگان اتوبوس این شهر افزوده می‌شود.

خبرگزاری مهر

یزد - مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت 9 نفر در این حادثه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر عامل تیم نایب قهرمان آسیا پس از جام باشگاه‌ها پست جالبی را به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه شهداب یزد دست به یک اقدام جالب دیگر زده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از حضور تیم حمایت روانی هلال‌احمر از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان رضوی در کنار خانواده‌های داغدار حادثه طبس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کسی که یک بار پایش به معدن باز شده، می‌داند که معدن‌ها خیلی بوی مرگ می‌دهند. ولی گاز متان، بو ندارد و در عرض یک ثانیه کارگر معدن را خفه می‌کند. گاز co هم همین طور. هر دوشان به علاوه انفجار می‌توانند باعث مرگ معدنکاران باشند.

وب‌گاه ورزش سه

یک بازیکن پاکستانی راهی تیم لیگ برتری والیبال ایران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمام بازی را ایستاده تماشا می‌کند تا لحظه‌ای نباشد که لنز دوربینش از آن، جا بماند.