دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش برف و باران در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات شرقی زاگرس و بارش‌های پراکنده در نوار شرقی کشور روی می‌دهد. فردا با تقویت سامانه بارشی به‌تدریج بارش برف، باران و وزش باد شدید به‌جز نوار غربی کل کشور را فرا می‌گیرد. روز پنجشنبه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از ماندگاری هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: امشب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و فردا با تقویت فعالیت این سامانه به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (8 اسفندماه) در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کردستان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، لرستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های سمنان و گلستان بارش باران و برف، پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این شرایط جوی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (چهارشنبه 9 اسفند) با تقویت فعالیت سامانه بارشی به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تأخیر یک‌ساعته در آغاز فعالیت مراکز آموزشی، بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان سمنان از روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه تا پنج‌شنبه دهم اسفندماه (پایان هفته) برقرار خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در 22 استان کشور طی روز جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یزد سه تا تیم در فوتبال ساحلی دارد و قطب فوتبال ساحلی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدومیت 6نفر در تصادف زنجیره ای بین 3 دستگاه خودرو در اهواز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با بارش برف سنگین تعدادی از بازیگران به طور غیر منتظره ای در برف گیر افتادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری زبان از واژگونی اتوبوس حامل نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و در پی آن زخمی‌شدن چندین نظامی صهیونیست خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عناصر شرکت جعلی یونیک فایننس در یزد بازداشت شدند و رای محکومیت آنها صادر شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرده است که در صورتی که هر بخشی از صنعت و مدیران صنایع و شهرک‌ها تمایل به فعالیت در زمینه تأمین مسکن کارگری داشته باشند، ما به آن استقبال کرده و زمین را به هر شکل ممکن تأمین کرده و در اختیار آنان قرار داده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

افراد 30 تا 40 ساله نیز در کشور 12 تا 13 دندانِ ازدست‌رفته دارند. همچنین حدود 55 درصد افراد بالای 65 سال نیز همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند و حتی یک دندان ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران بروجرد مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل برودت هوا و شرایط آب و هوایی منفی 7 درجه، مدارس این شهرستان فردا 8 اسفند به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.