سه‌شنبه 8 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه شدت بارش برف و باران در استان های تهران، البرز، قم، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بیشتر است. همچنین دوشنبه وزش باد شدید در نوار غربی را شاهد هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام مرکزی مدیریت راه‌های کشور تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. در محور هراز مسیر (شمال به جنوب)، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال)، محور فیروزکوه، آزادراه شمال - تهران و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان بوده و محور‌های شمالی دارای بارش برف و باران هستند. مرکز...

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در برخی جاده‌ها به علت کولاک و بارش شدید و پایین آمدن ایمنی در تردد مسدودی موقت ایجاد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده‌ها پس از بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از روز گذشته شروع شده است امروز نیز در برخی از جاده‌های استان‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران و زنجان همچنین مازندران، قم، فارس و اصفهان، اردبیل خراسان شمالی و خراسان جنوبی و کرمان، یزد، گلستان، گیلان، سیستان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در محورهای 21 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

4 اسفند 1402 رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: «بی‌هنجاری شدید دمایی و کم‌بارشی و خشکسالی باعث می‌شود تنش آبی افزایش یابد و مشکلات بیشتری را برای تامین آب برای صنایع به وجود آورد. از ابتدای زمستان تاکنون به‌طور میانگین دمای کشور 9.8 سلسیوس بوده است این درحالی است که دمای میانگین بلندمدت 6.6 سلسیوس ثبت شده است یعنی 3.2 درجه سلسیوس دمای میانگین فصل زمستان تا پایان بهمن ماه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده‌ها پس از بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از روز گذشته شروع شده است امروز نیز در برخی از جاده‌های استان‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران و زنجان همچنین مازندران، قم، فارس و اصفهان، اردبیل خراسان شمالی و خراسان جنوبی و کرمان، یزد، گلستان، گیلان، سیستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از مسدود بودن موقت جاده کرج - چالوس در مسیر شمال به جنوب و جاده هراز در مسیر جنوب به شمال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: جاده کرج - چالوس در مسیر شمال به جنوب و جاده هراز در مسیر جنوب به شمال به علت احتمال وقوع بهمن و کاهش ایمنی تردد موقتا مسدود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان با معرفی برگزیدگان 5 بخش رقابتی این رویداد، برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکزی مدیریت راههای کشور از اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس و محور هزار و بارش برف و باران در جاده‌های 27 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی اعلام کرد که حدود 42 درصد جمعیت ما در مناطقی از کشور زندگی می‌کنند که کم‌بارشی از 40 تا 75درصد تجربه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی اعلام کرد که حدود 42درصد جمعیت ما در مناطقی از کشور زندگی می‌کنند که کم‌بارشی از 40 تا 75درصد تجربه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی دلار در بازار ارز در کانال 57 هزار تومان قرار دارد که تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند که با توجه به این‌که بازار در روزهای پایانی سال قرار دارد و فشار تقاضا به دلیل افزایش سفرها بیشتر می‌شود، احتمال نوسان قیمت‌ها همچنان وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با بسیاری از شهرهای مختلف کشور، مردم دو استان اصفهان و خراسان جنوبی هم شاهد بارش نخستین برف زمستانی در شهرهای خود هستند.