دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمامی مقاطع تحصیلی مدارس به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی در روز سه‌شنبه در کاشان تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دندانپزشک‌ها تاکید دارند که برای اطمینان از سلامت دندان و دهان، هر 6 ماه یا هر یک سال باید به دندانپزشک مراجعه کرد. دندانپزشک‌ها تاکید دارند که برای اطمینان از سلامت دندان و دهان، هر 6 ماه یا هر یک سال باید به دندانپزشک مراجعه کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اما گران بودن هزینه دندانپزشکی، تحت پوشش بیمه نبودن خدمات آن، ناآگاهی مردم درمورد چگونگی مراقبت از دندان‌ها و نیز کمبود دندانپزشک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی پیشگیری سازمان مدیرت بحران کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب و تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

هندوانه ابوجهل ظاهری شبیه به هندوانه دارد، اما در مقایسه با آن کوچک‌تر است. این میوه در بعضی از شهر‌های ایران به صورت وحشی می‌روید و بومی قسمت‌های جنوبی کشور است. این میوه را با نام خربزه‌ی روباه، کدوی تلخ و سیب تلخ هم می‌شناسند. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و خواص هندوانه ابوجهل می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفت که باید سیاست های وزارت اقتصاد به سمت تراز کردن منابع با مصارف بانک ها گام بردارد چراکه اتخاذ سیاست های صحیح در این حوزه نقش مهمی در ثبات اقتصادی کشور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده از منابع صندوق ملی مسکن قطعی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا 8 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افراد 30 تا 40 ساله نیز در کشور 12 تا 13 دندانِ ازدست‌رفته دارند. همچنین حدود 55 درصد افراد بالای 65 سال نیز همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند و حتی یک دندان ندارند.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران در ادامه اقدامات راهبردی خود برای تسهیل و تسریع در ارائه انواع خدمات بانکی خرد به مردم، حمایت‌های مالی بنگاه‌ها، واحدهای اقتصادی و تولیدی و زیرساخت‌های صنعتی کشور، اقدامات خود در سال‌های اخیر را در 14 بخش در معاونت اعتباری و تأمین مالی سرعت داده است.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار‌های رسمی، هر ایرانی حداقل 6 دندان پوسیده دارد. درحالی‌که مردم کشور‌های اسکاندیناوی حتی یک دندان پوسیده ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را اعلام کرد.