چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: افزایش قیمت خیار به دلیل گرمای هوا بود که بار بوته‌ها را کاهش داد؛ علاوه‌بر اینکه خیار یزد هم به بازار نیامد و با تاخیر مهر ماه عرضه می‌شود.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: مقابله با باندهای مواد مخدر و رصد آنها از خارج از مرزها تا استان‌ها و بحث‌هایی مانند پولشویی در دستور کار جدی و ویژه قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه کارشناسان، عدم توجه راننده به جلو را علت تامه واژگونی اتوبوس ذکر کردند، گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این طرح با هدف تقویت روحیه نقادی علمی در دانشگاهیان و ایجاد فضای نقد و گفتگو و نقد محتوای کتاب‌های تولید شده در زمینه علوم انسانی با تاکید بر جریان‌های فکری و فرهنگی موجود در حوزه نشر ایران و با همکاری واحد‌های جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این طرح تازه‌ترین و مهم‌ترین آثار منتشر شده توسط ناشران ایرانی در حوزه علوم انسانی در معرض...

خبرگزاری مهر

یزد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: 95 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان یزد اجرایی شده است.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد با اشاره به اینکه اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس مسافری بوشهر به مشهد احراز هویت نشده‌اند گفت: تمام فوتی های این حادثه زن هستند.

خبرگزاری مهر

یزد - رییس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه کارشناسان، عدم توجه راننده به جلو را علت تامه واژگونی اتوبوس ذکر کردند، گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعداد مسافران اتوبوس بوشهر - مشهد که در یزد واژگون شد 51 نفر اعلام شده. از این تعداد 10 نفر فوت شدند و 36 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 5 نفر هم به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از حدود 15 میلیون هکتار زمین کشاورزی 10 میلیون و 384 هزار هکتار یعنی 69 درصد از اراضی کشاورزی سنددار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

"کم ایر" صدای جوانان و ورزشکاران افغانستانی در رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا بود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین آمار وضعیت منابع آب زیرزمینی در ایران به شدت بحرانی است. سالانه حدود 5 میلیارد مترمکعب از حجم آب‌های تجدیدناپذیر و آبخوان‌های کشور کاهش می‌یابد و این روند نگران‌کننده نشان‌دهنده استفاده بی‌رویه از این منابع و ناتوانی در بازسازی و احیای آنهاست که به بروز پدیده‌هایی مانند فرونشست زمین در مناطق مختلف منجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از 773 هزار تن کالای ترانزیت شده در سال جاری، 637 هزار تن به کالاهای غیرنفتی و 136 هزار تن به کالاهای نفتی اختصاص داشته است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار وزرات راه و شهرسازی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 773 هزار تن ترانزیت بار توسط بخش ریلی انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان اورژانس یزد اسامی 36 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافری بوشهر به مشهد که در حوالی ساغند استان یزد رخ داده را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس استان یزد اسامی مصدومان حادثه اتوبوس ساغند را منتشر کرد.