چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

مربی نساجی از انگیزه بازیکنان این تیم برای موفقیت برابر استقلال و دستیابی به اعتماد به نفس لازم در ادامه مسیر می‌گوید.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: پیکر مطهر شهید " ابراهیم زمانی باجگانی " از شهرستان بافق بعد از 37 سال، شناسایی و به آغوش وطن بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار تیمهای سپاهان و تراکتور روز ششم مهر ماه در استادیوم فولادشهر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام زائران خانه خدا به مدینه منوره خبر داد و گفت: امروز (چهارشنبه، 28 شهریور) ساعت 18، نخستین پرواز زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره انجام می‌شود و زائران خانه خدا به‌مناسبت ایام ولادت پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، سفر معنوی خود را با زیارت مدینه منوره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت سازمان لیگ، مسابقه دو تیم فوتبال چادرملو اردکان - مس رفسنجان روز جمعه 6 شهریور ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود. مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز نیز روز جمعه 6 شهریور ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم قرعه‌کشی مرحله اول و دوم جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به صورت وبینار و با حضور مهرداد شفیعی راد، مسئول جام حذفی، امیرحسین فراهانی، مسئول لیگ یک و بهنام محمودزاده از مسئولان فوتبال پایه برگزار شد. در مرحله اول 10 مسابقه با حضور قهرمان استان‌ها برگزار می‌شود و تیم‌های صعودکننده از این مرحله با تیم‌های حاضر در...

خبرگزاری تسنیم

ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد.

خبرگزاری مهر

ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: ترافیک در برخی مقاطع و محدوده‌های محورهای چالوس و هراز و آزادراه‌های تهران - شمال و کرج - قزوین سنگین است.

خبرگزاری مهر

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام 81 هزار و 500 زائر خانه خدا از طریق فرودگاه‌های پانزده‌گانه این شرکت به مدینه منوره در عملیات حج عمره امسال، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف با حضور اصناف و کارآفرینان نمونه از نقاط مختلف کشور برگزار شد. این رویداد به صورت نمادین تنها میزبان 30 گروه جهادی به نمایندگی از صدها گروه جهادی اصناف فعال در کشور بود؛ گروه‌های جهادی که در استان و منطقه خود با توجه به میزان فعالیت اقتصادی تبدیل به الگوهای موفق کسب و کار شدند. غلامرضا حسین‌پور، رئیس بسیج...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار و ارقام نشان می‌دهد از هر 4 زن 25 تا 29 ساله که تمایل به کار کردن دارند، فقط یک نفر شاغل و از هر 3 زن 20 تا 24 ساله که تمایل به کار کردن دارند، یک نفر بیکار است.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ترخیص 27 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس بوشهر - مشهد از بیمارستان‌های استان، وضعیت سایر مصدومان را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بهروز عطایی می‌گوید یکی از دلایل قهرمانی فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های والیبال آسیا، انگیزه‌ای بود که آنها از جو منفی سالن شهداب گرفتند.

خبرگزاری مهر

ششمین دوره طرح ملی فصل سخن توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در 21 استان برگزار می‌شود.