چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

هویت شهیدان «ابراهیم زمانی باجگانی» و «یعقوب دولتی» از طریق آزمایش DNA مشخص شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک در محورهای چالوس مسیر شمال به جنوب و رشت - قزوین سنگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان قزوین - راژیا، تغییر رویکرد مدیریت سینما از «نجبه‌کشی» به سمت «نخبه‌گرایی» را از دستاوردهای سیاست توجه به استان‌ها در دوران مسئولیت خود دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین - راژیا شامگاه جمعه 30 شهریورماه با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، عباس کاظمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و حسین براتی مدیرکل ارشاد اسلامی استان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. در ابتدای این مراسم حسین براتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فتوشات‌های جدید خانم بهنوش طباطبایی در کویر یزد را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ فتوشات‌های جدید خانم بهنوش طباطبایی در کویر یزد را ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر نساجی مازندران به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هر دو تیم نساجی و استقلال با نیاز مبرم به کسب امتیاز، به مصاف هم رفته اند تا بتواند به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پلیس راه کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه سنگین است. بر اساس این گزارش، تردد در سایر محورهای...

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در تمامی محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه سنگین شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در تمامی محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه سنگین شد.

وب‌گاه فرارو

«در آزمون جذب آموزگار ابتدایی 28 هزار ظرفیت وجود داشت که 21 هزار نفر شرایط لازم را داشتند و استخدام شدند. در آزمون جذب دبیر و هنرآموز (معلم هنرستان) نیز به ترتیب 24 هزار و 17 هزار نفر جذب شدند. همچنین نتایج استخدام 11 هزار مربی پرورشی، تربیت بدنی و مشاور مدارس در این هفته اعلام خواهد شد. 18 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی نیز مهر امسال وارد کلاس‌های درس...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محورچالوس از رفع محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تهران به استان‌های شمالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محور چالوس از رفع محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تهران به استان‌های شمالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال 74 هزار معلم تازه‌نفس از طریق آزمون استخدامی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تربیت معلم به مدارس کشور وارد می‌شوند. همچنین از مجموع 176 هزار کمبود معلم، 93 هزار نفر تأمین شده‌اند.