چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری مهر

یزد - اسامی مصدومان حادثه اتوبوس ساغند توسط اورژانس استان یزد منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آوازه فرسودگی و کمبودهای شدید سخت‌افزاری ورزش ایران به گوش همه رسیده و اوضاع به قدری وخیم است که پای آبروی کشور هم به میان آمده است

خبرگزاری مهر

عملکرد بخش ریلی کشور در پنج ماهه ابتدایی امسال از افزایش 47 درصدی ترانزیت ریلی نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته حکایت دارد.

خبرگزاری مهر

یزد - تازه‌ترین تصاویر از تصادف بامداد امروز در جاده ساغند در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان باختن 10 مسافر در یزد به دلیل واژگونی اتوبوس این حادثه 36 مصدوم داشته است جان باختن 10 مسافر در یزد به دلیل واژگونی اتوبوس این حادثه 36 مصدوم داشته است به گزارش عرشه آنلاین بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده ساغند یزد 10 نفر از مسافران جان باختند. این حادثه همچنین 36 مصدوم داشته و با توجه به 51 سرنشین این اتوبوس پنج نفر نیز سالم بوده‌اند که مصدومین این حادثه به بیمارستان شهرستانهای به...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد: بامداد امروز سه‌شنبه 27شهریور 1403 یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 20جاده ساغند به رباط واژگون شد. این حادثه تاکنون 10 فوتی و 41 مصدوم داشته که بیشتر مسافران زن و کودک بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده ساغند یزد 10 نفر از مسافران جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه کشور درباره علت حادثه توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که اتوبوس از مسیر اصلی به مسیر انحرافی وارد می شود؛ سپس از آنجا وارد یک جاده اختصاصی مربوط به معدن شده و در آن جاده واژگون می‌شود.

خبرگزاری مهر

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» با اهدای جوایز برگزیدگان این دوره برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس پلیس‌راه کشور گفت: وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس، وخیم نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد: بامداد امروز سه‌شنبه 27شهریور 1403 یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 20جاده ساغند به رباط واژگون شد. این حادثه تاکنون 10 فوتی و 41 مصدوم داشته که بیشتر مسافران زن و کودک بودند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس‌راه کشور گفت: وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس، وخیم نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم باردار با نسخه‌ای که پزشک زنان برایش تجویز کرده، به داروخانه بیمارستان مراجعه کرده است. مدیر داروخانه با صدای بلند به او و دیگر مراجعین می‌گوید: سیستم تامین اجتماعی قطع است، نمی‌توانیم نسخه‌ها را ثبت کنیم. یا به داروخانه دیگری بروید یا دارو را آزاد تهیه کنید. مردی که نسخه در دست دارد و از چهره‌اش آشفتگی و اضطراب می‌بارد رو به مدیر داروخانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور طبس یزد واژگون شد. (عکس آرشیوی است.)

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.