جمعه 21 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه فرارو

این فلفل تند جدید که «پپر ایکس» نام دارد روز 9 اکتبر امسال از سوی کتاب رکورد‌های جهانی گینس رسماً تندترین فلفل دنیا لقب گرفت

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات روسیه به نام MIMS Automobility اوایل شهریور امسال برگزار شد. در این نمایشگاه، خودروسازان ایرانی مانند سایپا و ایران خودرو نیز حضور داشتند.

وب‌گاه فرارو

وعده غذایی پنجم سامسون داودا از مدعیان اصلی مستر المپیا شامل سینه مرغ (250 گرم) و سبزیجات است. این آخرین وعده غذایی‌ای است او در ساعت 8 شب می‌خورد. داودا تا ساعت 11 شب دوباره احساس گرسنگی می‌کند. با این وجود، او دریافته که رژیم غذایی اش که با کربوهیدارت پایین است اثربخشی تمرینات کاردیوی ناشتا را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدئویی توسط کانال یوتیوب «Equator AI» ایجاد شده‌است، که تلاش می کند "گذشته بشریت را حفظ و احیا کند و آن را برای مردم عصر ما نزدیک تر و قابل درک تر کند." این ویدئوها انگلیسی باستان، اکدی، سومری و چینی قدیم و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده و مجری برنامه «مکث» که با قالبی یوتیوبی به آنتن شبکه یک سیما آمده به این نکته اشاره می‌کند که نگاه صفر و صدی به ایران و غرب ندارد و گفتمانی بدون لکنت را دنبال می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، حال برخی از بیماران به شدت وخیم است و تنها شانس زنده ماندن آنها استفاده از دستگاه‌های کمکی مثل دستگاه تنفس مصنوعی است بنابراین انتقال این بیماران به منزله حکم اعدام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که زبان‌های باستانی چگونه شنیده می‌شده‌اند؟ دیگر جای تعجب نیست، زیرا یک مجموعه ویدیویی ساخته شده با استفاده از هوش مصنوعی (AI) می‌تواند به شما نشان دهد که زبان‌های باستانی به چه شکل بوده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد در گفتگویی با صفحه یوتیوب لیورپول به تنها بازیکنی اشاره کرد که او را در زمین بازی «نابود» کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی با اشاره به اینکه تا سال 2025 میلادی گوشی‌های معمولی نیز می‌توانند به اینترنت ماهواره‌ای وصل خواهند شد، کنایه‌ای به فیلترینگ زد. آذری جهرمی با اشاره به اینکه تا سال 2025 میلادی گوشی‌های معمولی نیز می‌توانند به اینترنت ماهواره‌ای وصل خواهند شد، کنایه‌ای به فیلترینگ زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذری جهرمی در کانال خود نوشت: اسپیس ایکس با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود، برنامه زمانبندی...

وب‌گاه ورزش سه

پرافتخارترین ورزشکار مستر المپیا اعتقادی به قهرمانی نماینده ایران در دوره جدید این رقابت‌ها ندارد.

وب‌گاه گسترش

تاکنون با خود فکر کرده‌اید که ربات‌ها چه خوابی می‌بینند؟ ویدیوی شگفت‌انگیزی که از پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان منتشر شده است، نشان می‌دهد که خواب آنها ظاهرا در مورد گوسفند برقی نیست. تاکنون با خود فکر کرده‌اید که ربات‌ها چه خوابی می‌بینند؟ ویدیوی شگفت‌انگیزی که از پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان منتشر شده است، نشان می‌دهد که خواب آنها ظاهرا در مورد گوسفند برقی نیست. در این ویدئو،...

وب‌گاه ورزش سه

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید آندره اونانا از شرایطش در این تیم بسیار ناراحت است.