جمعه 21 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی تلویزیون اینترنتی کتاب، نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران حوزه کتاب با حضور علی رمضانی؛ مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مجید صحاف؛ مدیر شبکه کتاب یک شنبه (دوازدهم آذر 1402) در استودیوی شبکه کتاب برگزار شد. شبکه کتاب؛ ظرفیتی برای شناخت واقعی صنعت نشر در این نشست، علی رمضانی با بیان اینکه با راه‌اندازی شبکه کتاب، اجزای حوزه کتاب...

خبرگزاری تسنیم

مدیر تلویزیون اینترنتی کتاب گفت: در مجموع 2هزار و 690 برنامه تولیدی، یک‌هزار و 86 برنامه تأمینی و 320 برنامه زنده از شبکه کتاب طی یک سال گذشته برای علاقه‌مندان به کتاب پخش شده است که بیش از 4هزار برنامه و آیتم را شامل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسلا کاملا بی سر و صدا یک وسیله نقلیه جدید ساخته است.

وب‌گاه تابناک

به نظر می‌رسد مجموعه ویدیوهایی که این بازیگر زن سینمای ایران منتشر کرده، هرچند برای او در یوتیوب درآمدی خواهد داشت، بیشتر با این هدف منتشر می‌شود که قریشی پیش از بازگشت به ایران به برخی پرسش‌ها پاسخ دهد؛ کما اینکه در یکی از این ویدیوها گفته اگر به ایران بازگردد، برود و توضیحاتی بدهد و همین نشان می‌دهد، او حتی تا این حد در پی بازگشت به ایران و فعالیت حرفه‌ای با کمترین هزینه و حواشی است.

وب‌گاه عصر ایران

انتشار ویدئویی از جیسون استاتهام، بازیگر مشهور هالیوود و مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» که کاپوت ماشین خود را با پرچم فلسطین پوشانده در شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب خبرساز شد.

وب‌گاه فرارو

خواب قوی‌ترین رفتار ارائه دهنده سلامتی است که برای نوع بشر شناخته شده است و کاملا رایگان است. ما اغلب خواب‌مان را با پرت کردن حواس از طریق انجام فعالیت‌هایی از جمله وب گردی با گوشی‌های تلفن همراه‌مان خراب می‌کنیم. با این وجود، خواب ضعیف می‌توانند علل دیگری نیز داشته باشد از جمله ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت، افسردگی و بسیاری از عوامل تاثیرگذار دیگر.

وب‌گاه عصر ایران

شصت و هفتمین مراسم سالانه توپ طلا روز دوشنبه 30 اکتبر 2023 (دوشنبه 8 آبان) برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 20:00 به وقت محلی در تئاتر دو شاتل در پاریس (فرانسه) آغاز می‌شود. این مراسم در کانال یوتیوب L'Equipe (اکیپ) به صورت رایگان پخش می‌شود و دیدیه دروگبا اسطوره چلسی مجری مراسم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با بمباران گسترده غزه توسط ارتش اسرائیل، اینترنت مردم این منطقه به‌طور کامل قطع شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

جیسون استاتهام بازیگر مشهور هالیوودی که اکثرا وی را با مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» می‌شناسند طی یک اقدام نمادین از فلسطین حمایت کرد. جیسون استاتهام پرچم فلسطین را روی ماشین خود پوشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئو یک بلاگر از مراسم ختم پدرش در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است. به گزارش عرشه آنلاین, ویدئو یک بلاگر از مراسم ختم پدرش در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است. این بلاگر از مراسم درگذشت پدرش یک ویدئو (ولاگ) درست کرده و آن را در یوتیوب منتشر کرده است، این ویدئو با واکنش شدید و منفی کاربران در فضای مجازی روبه رو شده است./ برترینها

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظه خوردن 10 کیلو کله پاچه توسط جوان مشهور عراقی را در ادامه تماشا کنید.