جمعه 21 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان سخنرانی‌های انتخاباتی ابراهیم رئیسی می‌توان تفاوت‌های چشمگیری را با آنچه امروز در حال وقوع است، مشاهده کرد؛ از مخالفت با فیلترینگ تا ارائه خدمات اینترنتی رایگان و یا اتخاذ برنامه‌ای روشن برای درآمدزایی مردم از اینترنت!

وب‌گاه فرارو

ما معمولاً تصور می‌کنیم پول و دارایی‌های مادی در برخورداری از یک زندگی خوب نقش دارند، اما علم می‌گوید بعد از برآورده شدن نیاز‌های اولیه، درآمد بالا و تجملات تأثیر چندانی در حس رضایتمندی کلی در زندگی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای یک رسانه روسی سربازان روسیه به رغم تحریم‌های وضع‌شده علیه این کشور در حال استفاده از تجهیزات نظامی ساخت غرب در جنگ اوکراین هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای پایانی سال2019 همه‌گیری ویروس کرونا بخش‌های مختلف نظام آموزشی را در سراسر دنیا به تعطیلی کشاند. این موضوع سبب شد، برخی از کشورهای دنیا از کنفرانس آنلاین برای برگزاری آموزش مجازی استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: نزدیک به دو دهه بعد از بازنشستگی، خاطره آن پرش‌های هولناک و ضربات سر تماشایی علی دایی هنوز در خاطره فوتبالی عربستانی‌ها باقی مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.

وب‌گاه ورزش سه

نزدیک به دو دهه بعد از بازنشستگی، خاطره آن پرش‌های هولناک و ضربات سر تماشایی علی دایی هنوز در خاطره فوتبالی عربستانی‌ها باقی مانده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق پیشنهاد جدید کمیسیون فدرال تجارت آمریکا، شرکت های بزرگ فناوری مانند آلفابت (مالک یوتیوب) با محدودیت های بیشتری درباره شیوه استفاده ازداده های کودکان برای دسترسی به سود بیشتر روبرو می شوند.

وب‌گاه فرارو

سارق، سوار بر موتوسیکلت با اسلحه‌ای که تهیه کرده بود، صبح‌های زود طعمه‌های خود را در خیابان‌های خلوت مرکز تهران شناسایی و گوشی آنان را سرقت می‌کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

MKBHD، یوتیوبر معروف، بهترین گوشی‌های سال 2023 را معرفی کرد. از نگاه اول، پیکسل 8 از بقیه‌ی گوشی‌ها بهتر است. MKBHD، یوتیوبر معروف، بهترین گوشی‌های سال 2023 را معرفی کرد. از نگاه اول، پیکسل 8 از بقیه‌ی گوشی‌ها بهتر است. به گزارش عرشه آنلاین، یوتیوبر معروف MKBHD با انتشار ویدیویی در یوتیوب بهترین گوشی‌های سال 2023 در دسته‌های مختلف را معرفی کرد. در حالی که گوشی آیفون سال گذشته تنها یک...

وب‌گاه عصر ایران

اینک ما علاوه بر عصر ایران از دو پلتفرم ملی و بین المللی "آپارات" و "یوتیوب" نیز برای انتشار ویدئوها استفاده می کنیم و در مجموع سه کانال داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک با دریافت مجوز، شروع به آزمایش اینترنت ماهواره‌ای برای گوشی‌های عادی می‌کند. اسپیس‌ایکس در آستانه پرتاب اولین ماهواره Direct-to-Cell؛ اینترنت ماهواره‌ای برای گوشی های عادی ایلان ماسک با دریافت مجوز، شروع به آزمایش اینترنت ماهواره‌ای برای گوشی‌های عادی می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، اسپیس‌ایکس، شرکت متعلق به ایلان ماسک، به‌زودی آزمایش اینترنت ماهواره‌ای برای گوشی‌های عادی را...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند سال متوالی حرف‌و‌حدیث امیر تتلو نقل محفل رسانه‌ها بوده است. از سال 1396 و دیدار معروف ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی در برنامه‌های انتخاباتی‌اش تا وقتی که به کشور ترکیه رفت و هر بار قائله‌ای به پا کرد که سروصدای آن در همه‌جا پیچید.