جمعه 21 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه فرارو

افرادی که از سندرم «ویلیامز» رنج می‌برند اغلب دچار نارسایی رشد و ناهنجاری‌های قلبی عروقی هستند؛ آن‌ها همچنین بسیار برون‌گرا و صمیمی هستند.

وب‌گاه فرارو

رونی کلمن و فیل هیث که مجموعا 15 قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارند، علاوه بر گفتگو در مورد مسائل مختلف بدنسازی و همچنین انجام یک تمرین سنگین، به اتفاقات پیش امده در مستر المپیا 2023 نیز اشاره‌ای داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقد کردن درآمد از یوتیوب در ایران همینطور که تصور می شود با دشواری هایی همراه است اما شما می توانید به راحتی برای حل این مشکلات از راه حل های موجود استفاده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علاقه تتلو به دلار و یورو قابل کتمان نیست و همواره در گفتگو‌های مجازی با کاربران شبکه‌های مجازی به این موضوع اشاره می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئویی‌هایی در فضای مجازی منتشر منتشر شده که نشان می‌دهند رئیس‌جمهوری اوکراین در مراسم تحلیف همتای جدید آرژانتینی‌اش با نخست‌وزیر مجارستان صحبت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک طی یک نظرسنجی در ایکس، از بازیابی حساب الکس جونز، نظریه‌پرداز آمریکایی، پس از پنج سال تعلیق حمایت کرد. ایلان ماسک طی یک نظرسنجی در ایکس، از بازیابی حساب الکس جونز، نظریه‌پرداز آمریکایی، پس از پنج سال تعلیق حمایت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شبکه‌ی اجتماعی اجتماعی ایکس اعلام کرد که حساب کاربری الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه‌ی آمریکایی، پس از یک انجام یک نظرسنجی که توسط ایلان ماسک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجله اقتصادی «فوربس» برای دومین سال متوالی اورزولا فن‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا را به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی کرد. مجله اقتصادی «فوربس» برای دومین سال متوالی اورزولا فن‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا را به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی کرد. به گزارش عرشه آنلاین،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ اسرائیل و حماس، نوعی رویارویی روایت ها هم قلمداد می شود، از همین رو تل آویو تلاش دارد تا با قطع و از کارانداختن شبکه های مجازی، زمینه را برای ارائه روایتی واحد ارائه دهد. گروهی می گویند، چنین رویکردی نشان از تغییر اهرم های جنگ دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده برنامه «محفل» گفت: ماه رمضان ماه قرآن است و امیدوارم با استقبالی که مخاطبان نشان دادند، جای برنامه در ماه رمضان ثابت باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در گذشته تروریست‌های تکفیری داعش به جان مسلمانان منطقه افتادند. حالا تاریخ در حال تکرار شدن است و محور مقاومت این بار هم اجازه چنین کاری نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز همزمان با جنگ های سنتی در میدان نبرد، شاهد رویارویی اطلاعاتی هستیم؛ رویارویی در قاب تقابل روایت ها که قدرتش می تواند نتایج جنگ در میدان را تحت تاثیر قرار داده و مانع از آن شود تا طرف قدرتمندتر از همه اهرم ها و ابزارهایش علیه رقیبی که در موضعی پایین تر قرار دارد، استفاده کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازداشت امیر‌حسین مقصود لو معروف به تتلو در برخی روزنامه‌های روز پنج‌شنبه بازتاب داشت‌. روزنامه هم میهن عکس یک خود را به این خواننده اختصاص داد و با تیتر «نماد عصیان یک نسل» نوشت: او مانند همه ایرانی‌ها در قالب حقوق ایران حق فعالیت مجاز دارد‌. اینکه چگونه شخصیتی است را به جامعه مدنی بسپاریم و در صدور مجوز فقط اثر هنری را ببینیم‌. هر چند پرونده قضایی درباره اتهامات و شکایت‌های خصوصی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم بسیاری از مواقع دلتان خواسته تا لایک‌های پستتان در اینستاگرام بیشتر شود و یا ریزش قابل توجهی در لایک‌هایتان دیده می‌شود و به دنبال راهی برای افزایش لایک‌های خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا چندین ترفند کاربردی را بررسی کنیم. اگر شما هم بسیاری از مواقع دلتان خواسته تا لایک‌های پستتان در اینستاگرام بیشتر شود و یا ریزش قابل توجهی در لایک‌هایتان دیده می‌شود و به دنبال...

وب‌گاه مشرق نیوز

ایالت نیومکزیکو آمریکا به دلیل ناتوانی شرکت مادر اینستاگرام و فیس بوک در محافظت از کودکان در مقابل سواستفاده جنسی و قاچاق انسان شکایت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «فرهنگ اتصال؛ تاریخ انتقادی رسانه‌های اجتماعی» یکی از جامع‌ترین آثار یوزه فن‌دایک استاد رسانه دانشگاه آمستردام با ترجمه حسین حسنی به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید. این کتاب نخستین کتاب در زمینه تاریخ انتقادی رسانه‌های اجتماعی است که نگاه جدیدی به پلتفرم‌های شناخته شده همانند فیسبوک، یوتیوب، توییتر، ویکی پدیا...