چهارشنبه 11 مهر 1403

یوسفی: جمهوری اسلامی با جدیت بیشتری از مقاومت حمایت خواهد کرد / هیچ تفاوتی میان دیپلماسی و میدان وجود ندارد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
یوسفی: جمهوری اسلامی با جدیت بیشتری از مقاومت حمایت خواهد کرد / هیچ تفاوتی میان دیپلماسی و میدان وجود ندارد + فیلم

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: این داغ بزرگی است؛ یک رهبر مجاهد و پدر شهید به یاران شهیدش پیوست. واقعاً این داغ بسیار سخت و سنگین است. وی با اشاره به شهادت سید عباس موسوی توسط رژیم صهیونیستی و واکنش‌ها در آن زمان، افزود: زمانی که سید عباس موسوی توسط سگ‌های هار منطقه یعنی...

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: این داغ بزرگی است؛ یک رهبر مجاهد و پدر شهید به یاران شهیدش پیوست. واقعاً این داغ بسیار سخت و سنگین است. وی با اشاره به شهادت سید عباس موسوی توسط رژیم صهیونیستی و واکنش‌ها در آن زمان، افزود: زمانی که سید عباس موسوی توسط سگ‌های هار منطقه یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن، به‌ویژه آمریکا، به شهادت رسید، همه گفتند حزب‌الله دچار تزلزل خواهد شد و از بین خواهد رفت. اما خداوند سنتش بر این قرار گرفت که سید حسن نصرالله آمد و باعث عزت لبنان و محور مقاومت شد. یوسفی ادامه داد: بدون شک، پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز فرماندهان توانمندتر و قوی‌تری خواهند آمد و این روند با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت. به فضل الهی، ثمره این تلاش‌ها نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برخی انتقادات اشاره کرد و گفت: یکی از گله‌های به‌حقی که مطرح می‌شود این است که اگر از موضع ضعف وارد شویم و پیام ضعف به رژیم‌های مستکبر مانند آمریکا و حامیان اروپایی آن، از جمله انگلستان، فرانسه و آلمان، یا رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده شود، آنها جری‌تر می‌شوند و بی‌پرده به کشتار خود ادامه می‌دهند؛ چه در داخل کشور و چه در منطقه و محور مقاومت.

یوسفی تصریح کرد: تجربه نشان داده که راهی جز زبان زور برای بازدارندگی این رژیم‌ها وجود ندارد. دکترین جمهوری اسلامی نیز بر همین اصل بنا شده است. البته، اجرای این دکترین باید با تدبیر و درایت در زمان مناسب انجام شود. وی با اشاره به برخی اظهار نظر‌های اخیر گفت: برخی صحبت‌ها، اگرچه شاید ناخواسته باشد، باید با دقت بیشتری مطرح شوند تا پیام ضعف به دشمنان منتقل نشود. ما نباید از دکترین خود که مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا است، عدول کنیم. آمریکا، همان کشوری است که هرجا کشتار و ظلمی باشد، ردپای آن وجود دارد؛ چه در کشور‌های غیرمسلمان و چه علیه ایران مقتدر اسلامی که تحریم‌های ظالمانه علیه آن وضع کرده‌اند. یوسفی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: راه ما همان راهی است که حضرت آقا مطرح کرده‌اند. هیچ تفاوتی میان دیپلماسی و میدان وجود ندارد و باید از خون پاک شهدا و فرماندهان مقاومت، از جمله شهدای مظلوم غزه، اسماعیل حنیه و سید حسن نصرالله، خون‌خواهی شود. عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با پاسخی کوبنده و بازدارنده، ان‌شاءالله می‌توانیم جلوی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی را بگیریم و محور مقاومت را به پیروزی نهایی برسانیم.