جمعه 14 اردیبهشت 1403

یونس امامی به پاریس رسید / چهارمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
یونس امامی به پاریس رسید / چهارمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را بدست آورد. آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را بدست آورد. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان،...

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را بدست آورد.

به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال برنز جهان، در مرحله نیمه نهایی مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه قاطع 11 بر صفر به برتری رسید و صاحب سهمیه المپیک شد.

امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در ادامه این رقابت ها، امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می رود.

احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که صبح امروز جمعه با شکست 14 بر 3 مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت های قهرمانی جهان 2023 در اوزان 65، 86 و 125 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

منبع: ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

یونس امامی به پاریس رسید / چهارمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران 2