دوشنبه 2 مهر 1403

یک مشاور املاک متخلف در همدان جریمه میلیاردی شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
یک مشاور املاک متخلف در همدان جریمه میلیاردی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: یک مشاور املاک متخلف در همدان به پرداخت دو میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود و بر مبنای سیاست‌های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی کشور و مجموعه مدیریتی استان نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجبات اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم آورند.

وی اضافه کرد: پرونده تخلف یک مشاور املاک در همدان به اتهام أخذ کمیسیون اضافه به ارزش 270 میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی همدان بررسی شد و شعبه پس از بررسی مدارک و أخذ دفاعیات متهم، تخلف گران فروشی را محرز اعلام کرد.

یونسی گفت: شعبه دوم تعزیرات همدان متهم را علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت دو میلیارد و 700 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات همدان تصریح کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به سبب دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت‌سازی و گران فروشی می‌کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند شکایات خود از واحدهای صنفی در مورد گران فروشی، کم فروشی و عرضه کالا به صورت فروش اجباری و تقلب را به شماره 135 این اداره گزارش نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1875253