یک‌شنبه 15 مهر 1403

11 مدرسه ساخت بنیاد برکت در مناطق محروم استان زنجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
11 مدرسه ساخت بنیاد برکت در مناطق محروم استان زنجان به بهره‌برداری رسید

زنجان - ایرنا - 11 پروژه مدرسه‌سازی با 33 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم زنجان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعتبار صرف شده برای احداث این مدارس را بالغ بر 155 میلیارد ریال عنوان کرد.

جهانگیر صفری با بیان اینکه این مدارس در روستاهای ماهنشان، خدابنده، انگوران و خرمدره احداث شده است، یادآورشد: برای سال تحصیلی جاری 23 پروژه مدرسه سازی با صرف بیش از 630 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار زنجان در مراسم افتتاح این مدارس که به صورت پایلوت در روستای پری از توابع شهرستان ماهنشان برگزار شد، گفت: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر مدرسه سازی در خصوص جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و فعال نگه داشتن آنها با استان همکاری دارد.

فتح الله حقیقی همچنین به نقشه راه طراحی شده در استان برای مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های ایجرود و خدابنده اجرای طرح های کوچک مقیاس با همکاری بنیاد برکت در حال نهایی شدن است که با به سرانجام رسیدن این طرح ها روند توسعه، اشتغال و محرومیت زدایی سرعت یافته و گره بزرگی از مشکلات منطقه گشوده می شود.

*س_برچسب‌ها_س*